I travaglii nantu à a linea ferroviaria BTK cuntinueghjanu senza diminuzione malgradu l'invernu

U travagliu nantu à a linea ferroviaria BTK cuntinueghja senza rallentà malgradu l'inguernu: u Cunsul Generale Azerbaigianu di Kars, Ayhan Süleymanlı, hà visitatu u situ di custruzzione di a ferrovia di Baku-Tbilisi-Kars (BTK) Arpaçay è hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di a linea ferroviaria da u situ ufficiale.

U Cunsul Generale Ayhan Süleymanlı hà dichjaratu chì cù a fine di a linea ferroviaria BTK, Kars puderia diventà un centru cummerciale è migliaia di persone seranu impiegate nantu à a linea ferroviaria.

U Cunsul Generale di Kars di l'Azerbaijan Ayhan Süleymanlı, chì hà fattu investigazioni in u situ di custruzzione BTK in u distrittu Arpacay di Kars, hà ricevutu infurmazioni da l'Ufficiale di Cantiere Kayserşah Erdem, accumpagnatu da una presentazione.

Kayserşah Erdem hà dichjaratu ch'elli travaglianu nantu à a linea Ferroviaria BTK malgradu u clima fretu in l'invernu è in più di una regione à u stessu tempu, è hà nutatu chì a maiò parte di i tunnellati tagliati è perforati in a linea BTK sò stati cumpletati. Erdem hà enfatizatu chì i travaglii di u tunnel cuntinueghjanu à a fruntiera turca-georgiana è chì a custruzzione di u tunnel serà finita l'annu prossimu.

Erdem hà dettu: "Ci sò stati qualchi cambiamenti di prughjettu in a linea BTK. 76 chilometri hè stata aumentata à 79 chilometri. Avemu 8,5 chilometri di tunnelli perforati è tunnellati cut-and-cover. 11,5 chilometri di tunnellate cut-and-cover, a maiò parte di elli sò stati cumpletati. U nostru travagliu nantu à a strada cuntinueghja. Spergu chì avemu finitu a linea ferroviaria à a fine di u 2016 ", disse.

"POPPI OMI D'AFFARI INVESTERERANU IN KARS"

Esprimendu chì parechji omi d'affari investiranu in Kars cù u cumpletu di u Centru Logisticu parallelu à a linea ferroviaria BTK, u Consul Generale Azerbaijan Kars Ayhan Süleymanlı hà dettu chì a linea ferroviaria BTK guadagna sempre più impurtanza cù ogni ghjornu chì passa.

Cunsul Generale Ayhan Süleymanlı hà dettu: "A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè un prughjettu assai impurtante micca solu per Azerbaijan, Turchia è Georgia, ma ancu per u mondu. Ogni annu, visitemu u situ di custruzzione BTK cum'è u Cunsulatu Generale di l'Azerbaijan Kars. Quì, avemu infurmazione nantu à i studii da i nostri amichi autorizati. U travagliu cuntinueghja nantu à a linea BTK. Sicondu l'infurmazioni datu à noi, in particulare i tunnellati cut-and-cover è perforati sò quasi cumpletu. U più grande benefiziu di stu prughjettu serà Kars. Migliaia di impieghi seranu creati quì. Cù a fine di u Centru Logisticu, l'investimenti venenu à Kars ", disse.

Cù Kayserşah Erdem, l'ufficiale di u cantiere, per un pezzu. sohbet Azerbaijan Kars Consul General Ayhan Süleymanlı abbandunò u situ di custruzzione di BTK è hà visitatu i tunnelli tagliati è coperti sottu u Mezre Village.

"LINEA FERROVIARIA BAKU-TIFLIS-KARS"

A linea ferroviaria BTK passerà da Baku, capitale di l'Azerbaijan, attraversu e cità di Tbilisi è Ahılkelek in Georgia per ghjunghje à a cità di Kars in Turchia. Quandu u dittu prughjettu hè realizatu, serà pussibule di trasportu merchenzie ininterrotte da l'Europa à a Cina per ferrovia. Cusì, hè previstu di trasfurmà tuttu u trasportu di merchenzie trà l'Europa è l'Asia Centrale à a ferrovia. Quandu BTK hè messu in serviziu, hè destinatu à trasportà 3 milioni di tunnellate di carichi annu à mediu termini. Per u 2034, hè destinatu à purtà 16 milioni 500 mila tunnellate di carica è 1 milione 500 mila passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*