Bombardier aspetta l'offerta di treni in Turchia

Bombardier aspetta l'offerta di treni in Turchia: u CEO di Bombardier, Troger, hà dettu: "A Turchia hè unu di i mercati ferroviari più impurtanti in u mondu. L'impegnu di u guvernu à investisce $ 2023 miliardi finu à u 45 aumenta ulteriormente sta impurtanza. Vulemu pruduce treni d'alta velocità in Turchia cù un cumpagnu forte.

Bombardier, una di e più grande cumpagnie ferroviarie in u mondu, cuncintrau in l'offerta di treni d'alta velocità, metro è tram in Turchia. U Chief Executive Officer (CEO) di a Cumpagnia Laurent Troger, Turchia hè unu di i mercati ferroviari più impurtanti in u mondu. Vulemu pruduce treni d'alta velocità in Turchia cù un cumpagnu forte. disse.

Troger, à a sede europea di a cumpagnia in Berlinu, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì Bombardier hà furnitu 1986 treni leggeri, 111 tram è 88 veiculi di metro in Turchia dapoi u 248.

Rimarchendu chì Bombardier ghjoca un rolu impurtante in u trasportu publicu di Istanbul, Ankara, Izmir, Eskişehir, Adana è Bursa, Troger hà dettu chì a Turchia, chì unisce u Mediu Oriente è l'Europa, hè unu di i mercati ferroviari più impurtanti in u mondu. U prucessu di mudernizazione avanza assai veloce è l'impegnu di u guvernu à investisce $ 2023 miliardi in trasportu finu à u 45 rende a Turchia ancu più impurtante, disse. Laurent Troger hà ricurdatu chì per u 2023, 6 mila 792 chilometri di treni à alta velocità è 4 mila 707 chilometri di novi linee cunvinziunali sò previsti.

Enfatizendu chì sò a cumpagnia ferroviaria cù a più grande cartera di prudutti in u mondu, Troger hà dettu: "Vulemu sicuramente esse un attore chjave in u settore ferroviariu turcu. Vulemu fà a nostra marca in u campu di i treni d'alta velocità è aumentà a nostra cuuperazione cù l'industria domestica per trasfurmà u mercatu turcu in una tecnulugia orientata è innovativa. utilizatu l'espressioni.

Troger hà rimarcatu chì a vittoria di una licitazione maiò in Turchia li permetterà di trasferisce tecnulugia innovativa è cunniscenze approfondite à i so cumpagni è i clienti turchi.

Dichjarà chì hè statu annunziatu chì un requisitu di produzzione domestica di 51 per centu serà piazzatu in l'offerta di treni d'alta velocità è chì anu da esse cumplettamente cun questu, Troger hà enfatizatu chì agiscenu cù un forte partenariu domesticu. Troger continuò:

Avemu digià impiegati lucali in Turchia. Tuttavia, s'è no vincemu unu di l'offerta di treni d'alta velocità, averemu di sicuru assai più impiegati turchi. À questu puntu, attachemu ancu una grande impurtanza à a qualità. Semu impegnati à una furmazione cumpleta in una industria eccitante è centricata in tecnulugia.

Troger hà dichjaratu chì ùn ci hè micca dubbitu chì anu da esse realizatu a produzzione è u mantenimentu in Turchia cù un forte cumpagnu turcu.

Spieghendu chì Bombardier hà custruitu u metro di Ankara, u primu sistema di metro in Turchia, è chì 55 tramvii high-tech in Istanbul hà guadagnatu l'apprezzazione di milioni d'utilizatori, Laurent Troger hà dettu chì a firma di a so cumpagnia hè ancu in u prestigiosu sistema di ferrovia leggera di İzmir. chì e dumande è i piani per l'espansione di stu prughjettu dicenu chì era dispunibule. Troger hà dettu chì solu 2018 chilometri di linee seranu aghjuntu à Istanbul da u 118 è 2023 chilometri di linee seranu aghjuntu da u 276.

Bombardier hà a distinzione di esse una di e più grande cumpagnie in u settore cù 38 mila impiegati in u mondu sanu è più di 100 mila veiculi ferroviari sempre in opera.

1 Comment

  1. Hè strategicamente vitale per u nostru paese chì alcuni di i treni in questa offerta includenu locomotive ibride chì cuntenenu motori diesel è elettrici inseme. Perchè s'ellu ci sò tali setti, i nostri citadini in queste pruvince anu ancu scuntrà u cunfortu di i treni d'alta velocità cù i picculi riabilitazioni da esse fatti nantu à e strade chì passanu sempre a ferrovia, ma ùn anu micca u statutu di ferrovia veloce, è u trasferimentu nantu à i ferrovie diventeranu a storia. Inoltre, e cità cum'è Sofia, Atene, Saloniccu, Tbilisi, Baku, chì anu cunnessi impurtanti cù paesi stranieri per u nostru paese, seranu cunnessi à Istanbul, Ankara è Izmir in u cunfortu di YHT. Inoltre, in questu modu, una cunnessione ferroviaria-mare serà stabilita trà Istanbul, Ankara, Izmir è a TRNC cum'è alternativa à a Compagnia Aerea.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*