Sledgemen Naziunale Preparate per u Campionatu Mundiale in Sarıkamış

Luges Naziunale Preparate per i Campionati Mondiali in Sarıkamış: A Squadra Naziunale di Luge Naturale di Turchia si prepara per i campionati mundiali chì si terrà in Austria è in Italia allenendu nantu à a pista di luge naturale creata in Sarıkamış per a prima volta in Turchia.

A Squadra Naziunale di Luge Naturale di Turchia hà da participà à u "Campionatu Mondiale di Luge Junior" chì si terrà in Austria l'8 di ghjennaghju è u "Campionatu Mondiale di Luge Majors" chì si terrà in Italia u 15 di ghjennaghju, cù a prima è l'unica pista di luge naturale di Turchia, Sarıkamış. Cabiltepe Ski Resort.Hè intrutu in u campu in u Centru.

L'entrenatore di a squadra naziunale Tuğrul Aksu hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì anu avutu l'uppurtunità di preparà per i campiunati mundiali di luge chì si teranu in Austria è in Italia in ghjennaghju, grazia à a pista di luge naturale in Sarıkamış.

Esprimendu chì per a prima volta in questu campu in Turchia, malgradu i so difetti, anu avutu l'uppurtunità di travaglià in una vera pista di sled, Aksu hà dettu:

"A nostra pista di sled naturali hè stata custruita in Sarıkamış per a prima volta in Turchia. Per chì i nostri atleti si preparanu per tali razzii, ci duvia esse una tale pista. Sarıkamış hè un locu assai adattatu per una pista di slittino naturale. Inoltre, esse vicinu à l'aeroportu di Kars hè un vantaghju enormu. In altre parolle, se sta pista hè veramente evaluata, diventerà una di e migliori piste in u mondu. Avè a nostra propria pista hè assai impurtante perchè ùn pudemu micca piglià parechji atleti à l'esteru per a furmazione. Spergu chì rappresenteremu u nostru paese in u megliu modu in e gare di a coppa mundiale cù l'energia chì almacenamu in Sarıkamış ".