L'Uzbekistan compra una locomotiva elettrica da a Cina

L'Uzbekistan hà compru locomotive elettriche da a Cina: L'Uzbekistan hà compru 45 locomotive elettriche da a Cina per 11 milioni di dollari.

In a dichjarazione fatta da l'Uzbekistan State Railways Enterprise, hè statu informatu chì u cunsorziu furmatu da e cumpagnie CNTIC di Cina è CNR DLRC hà cumpletu u cuntrattu di 11 milioni di dollari per a consegna di 45 locomotive elettriche in Uzbekistan.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì secondu l'accordu firmatu trà i partiti in u 2014, 42 milioni di dollari di locomotive elettriche furnite sò stati cuparti da u prestitu furnitu da China Eximbank, è a parte restante hè stata coperta da u capitale di l'Uzbekistan. L'impresa di i Ferroviari di u Statu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì e locomotive in questione seranu ancu aduprate in a ferrovia "Angren-Pap", a custruzzione di quale hè prevista per esse cumpletata in April 2016 è cunnetta a valle di Fergana in u livante di u paese cù altre regioni via u passaghju di muntagna "Kamçık".

L'Uzbekistan Railways hà acquistatu 10 locomotive elettriche, 200 di e quali sò locomotive di passageri, per un totale di 15 milioni di dollari in l'ultimi 49 anni.

Hè destinatu à elettrificà 60 chilometri di i 80 chilometri di ferrovia in Uzbekistan, induve u 4.200 per centu di u trasportu domesticu di merci è u 2.000 per centu di u trasportu internaziunale sò realizati da ferrovia. A mità di l'elettrificazione mirata in questa zona hè stata cumpletata in u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*