L'unicu Turchia, u Museu di Locomotive Open Air Numero unu d'Europa Data di u 1866

L'unicu museu di locomotive à l'aria aperta di Turchia è di l'Europa Data di u 1866: L'unicu è unu di i pochi musei di locomotive in l'Europa si trova in u paesi di Çamlık in u distrittu Selçuk di Izmir.

L'unicu è unu di i principali musei di locomotive in Turchia si trova in u paese di Çamlık in u distrittu di Selçuk in İzmir. Ci sò 1866 locomotive storichi in u museu à l'aria aperta, chì si trova nantu à a ferrovia İzmir-Aydın, chì hè stata cumpletata in u 36. A ferrovia in quistione, chì a so storia torna à e ricerche di i britannichi per risponde à a dumanda di cuttuni per via di a guerra civile americana, oghje oghje stu museu.

In u Çamlık Open Air Locomotive Museum, ci sò 1887 locomotive di carbone è di vapore prodotte trà 1952 è 36, fatte in Germania, Inghilterra, Francia, America, Svezia è Cecoslovacchia. À mezu à elli hè una locomotiva di legnu custruita britannica, di quale ci sò solu dui in u mondu. U più impactante hè u carru speciale custruitu in Germania in u 1926 per Mustafa Kemal Atatürk. Atatürk hà utilizatu stu vagone in parechji di i so viaghji in tuttu u paese finu à u 1937. In u 1937, ghjunse à a stazione di Çamlık, l'antica Aziziye, per e maneuvre di l'Egeu, stava in u trenu quì è hà direttu e manuvre. Una locomotiva tedesca, fatta in u 1943, chì pesa 85 tunnillati, utilizata da Hitler, è ancu pompe d'acqua motorizzate, martelli d'acqua, gru, parti di locomotive è materiali di riparazione, assai carru di merci aperti è chjusi è carru utilizati per u trasportu di persone, un attellu di riparazione. , un toilette di u 1850 è un vechju tunnellu longu di 900 metri.

A vitezza media di e locomotive in u museu, chì hè stata aperta in l'agricultura in u 1991, varieghja trà 20 è 80 chilometri per ora. A locomotiva di fabricazione britannica custruita in u 1887, chì hè una di e cose chì serve in diverse linee ferroviarie in Turchia, hè una di e più antiche purtate in Turchia. Sta locomotiva, chì pò accelerà sin'à 28 chilometri à l'ora, servita in a stazione di treni di Istanbul Sirkeci.

Çamlık Steam Locomotives Open Air Museum si trova à 7 chilometri da Selçuk per strada. U prezzu di l'ingressu à u museu, custruitu nantu à 160 decares di terra, hè di 5 lire.

BOX

A stazione di Çamlık è a ferrovia induve si trova u museu hè una parte di a linea İzmir-Aydın, chì hè a prima di u so tipu in Turchia. Questa ferrovia hè stata custruita 1856 chilometri trà İzmir è Aydın cù a cuncessione data à una cumpagnia britannica in u 130. A linea, chì hà pigliatu 10 anni per custruisce, hè stata finita in u 1866. A storia di a linea ferroviaria data di a guerra civile chì principia in America in u 1861. L'Inghilterra, chì hà compru una grande quantità di cuttuni da stu paese, hà incuraghjitu u cultivo di cuttuni in i terri ottomani quandu ùn pudia micca ottenevule per via di a guerra, è ancu distribuitu sementi di cuttuni americani à u populu. Incuraghjendu a pruduzzione di cuttuni cù u permessu di u guvernu ottomanu, i britannichi custruìu a linea ferroviaria İzmir-Aydın per u trasportu à u portu in İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*