Semu in i campi finu à chì u trenu ghjunghje à a Stazione Haydarpaşa.

Semu in i campi finu à chì u trenu ghjunghje à a Stazione Haydarpaşa: I citadini chì si sò riuniti à u 5u anniversariu di u focu in a storica Stazione Haydarpaşa marchjavanu cù u slogan "Stazione Haydarpaşa, a stazione ferma".

I citadini chì si sò riuniti à u 5u anniversariu di u focu in a storica stazione di Haydarpaşa marchjavanu cù u slogan "Haydarpaşa hè a stazione, a stazione ferma".

Istanbul KadıköyI citadini riuniti in Piazza Rıhtım in , sottu a guida di Haydarpaşa Solidarity, caminavanu davanti à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, induve i servizii di treni sò stati fermati 3 anni fà nantu à a linea principale è 2 anni fà. A folla spessu cantava "Ùn ci hè micca saccheghju, ùn ci hè resistenza", "A zona intornu à Haydarpaşa ùn hè micca in vendita". I citadini chì passanu anu sustinutu ancu a marcia cù applausi. Eyüp Muhcu, presidente di a Camera di l'Architetti è un membru di Haydarpaşa Solidarity, hà fattu a dichjarazione di stampa in nome di u gruppu.

"I RESPONSABILI ùn sò micca stati puniti"
Dicendu chì a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è a Municipalità Metropolitana d'Istanbul anu fattu numerose iniziative legali, Muhcu hà dettu: "I nostri ricordi è a memoria suciale sò stati distrutti da decisioni di trasfurmazioni urbane senza dubbiu è spietatezza. A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè a porta di l'Anatolia à l'Occidenti. Tuttavia, a stazione di trenu Haydarpaşa hè stata brusgiata in u centru di Istanbul, davanti à u mondu, u 28 di nuvembre di u 2010. In u 5u annu di u focu, simu quì per difende a stazione cù u so circondu. "Ancu s'ellu hè statu un bellu pezzu chì l'edifiziu monumentale hè statu brusgiatu, u bastimentu ùn hè statu restauratu, è quelli chì anu fattu u focu o i rispunsevuli di u focu ùn sò micca stati puniti", disse.

İshak Kocabıyık, Sicritariu Generale di l'Unione di i Trasporti Uniti, hà dettu: "U guvernu vole arrubà a nostra cultura passata. Semu in i campi finu à chì u trenu ghjunghje à a Stazione Haydarpaşa. "Ùn rinunceremu mai a lotta", disse. Dopu à e dichjarazioni, u cantante di Bulutsız Özlemi, Nejat Yavaşoğulları, hà datu un mini cuncertu cù e so canzoni à i citadini riuniti davanti à a stazione.

MUNICIPALI DI KADIKÖY : A MAGAZINE SERA RESTAURATA
Kadıköy A municipalità hà annunziatu chì a storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè stata dannata da u focu, serà restaurata. U prugettu di risturazione di a stazione storica, chì hè statu preparatu da a Direzzione Generale di Ferroviari di u Statu è appruvatu da u Cunsigliu di i Monumenti, hè statu accettatu da a municipalità. Kadıköy In una dichjarazione fatta da a Municipalità, u sindaco Aykurt Nuhoğlu hà dichjaratu chì u prugettu ùn era micca statu appruvatu prima, perchè ùn era micca fedele à l'uriginale. Nuhoğlu hà dettu: "Dopu à u focu, l'edificiu di a stazione era quasi abbandunatu à u so destinu. Hè assai piacevule chì e Ferrovie Statali hà preparatu un prughjettu di risturazione in cunfurmità cù u statu originale di u bastimentu. Ma u più impurtante hè chì a stazione torna à a so vechja funzione storica è serve com'è stazione per i Istanbuliti. KadıköyA ghjente vole chì l'edificiu sia restauratu u più prestu pussibule è serve cum'è stazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*