A ferrovia Adana-Mersin cuntinueghja à quattru linee

A ferrovia trà Adana-Mersin và à quattru linii: Studi cuntinueghjanu à fà a reta di ferrovia doppia trà Adana-Mersin, chì hè stata cuncepita da a 6a Direzzione Regionale di TCDD, quattru errori.

Mentre chì stu prughjettu hè in corso, hè di grande impurtanza per fà sink-outs in i punti necessarii per impedisce u trafficu di i veiculi, in particulare in a strada da u centru di Tarsu à a regione nord (Ruler) à a sera.

Hè previstu chì u prughjettu vintu da Dalgıçlar - Nuhoğlu - Cumpagnia di Custruzzione di Trasporti in l'offerta tenuta in i mesi passati, in quale a linea ferroviaria doppia trà Adana è Mersin, à una distanza di circa 68 chilometri, hè destinata à esse allargata à 4. linee, è hè previstu di costu circa 200 milioni di TL.

Mentre a reta di ferrovia chì passa per u centru di a cità di Tarsu hè aumentata da 2 à 4 linee è i passaghji à livellu seranu chjusi, l'autorità pianificanu chì tipu di travagliu deve esse fattu per evità ogni disturbu in u trafficu di i veiculi versu a direzzione Sud è Nord. di Tarsu.

À questu puntu, i citadini enfatizzanu chì saria più benefiziu di fà un lavanderia à i punti di passaghju à livellu Yüzüncü Yıl, Mithatpaşa o Gazipaşa, induve u trafficu di veiculi pesanti hè sperimentatu in Tarsus, invece di i cavalieri, chì sò oghji inconvenienti à aduprà. è disturbà l'estetica di a cità.

Hè statu amparatu chì i funzionari di a Direzzione Regiunale TCDD 6th sò in discussioni cù l'istituzioni pertinenti in Tarsu è a decisione finale in quantu à a parte di u prugettu Tarsus serà chjarificata in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*