Akdağ serà attivu cù a nevicata

Akdag serà animatu cù nevicate: Akdag, situatu in u distrittu di Ladik di Samsun, aspetta i vacanzieri à a vigilia di l'annu novu.

Situatu in u Distrettu Ladik di Samsun, Akdağ aspetta i vacanzieri à a vigilia di Capodanno. Hè statu dichjaratu chì, à u cuntrariu di parechje stazioni di sci, a nevicata hè prevista à a vigilia di l'annu novu in Akdağ, induve a neve si trova è u ski hè fattu.

Akdağ Winter Sports and Ski Center, chì si trova à 7 chilometri di distanza da Ladik è diventatu operativu in 2010, hè diventatu un locu frequentatu per i vacanzieri è i turisti chì venenu da u centru di a cità è e cità circundante, in particulare in u weekend. Akdag, chì hà una struttura di alloghju cù stanze 33, induve venenu a maiò parte di i visitori ogni ghjornu, cù una altitudine di 1800 metri, una seggiovia di 1300 metri è una pista di 1675 metri, accoglie circa 40 mila persone in a stagione invernale. A nevicata hè prevista sta settimana in a regione induve a nevicata hè assai rara cum'è in tuttu u paese questu annu. L'esquiadori amatori piacenu a neve in Akdag, chì l'ultima cascata u 4 di dicembre è si congelava cù l'effettu di u clima fretu. Hè statu dichjaratu chì, à u cuntrariu di e stazioni di sci in parechje parte di Turchia, i vacanzieri ponu scià soprattuttu i weekend in a regione induve ci hè neve. Suat Soydemir, manager di Gümüşpark Resort Hotel in Akdağ, hà dettu:

"A ghjente ùn pò micca fà assai di l'avvenimenti naturali. Ùn pudemu micca predichendu ciò chì a natura purterà. Ùn ci hè nunda chì pudemu fà. Ma sicondu l'infurmazioni chì avemu ricevutu da l'autorità meteorologiche, da u 29 di dicembre, ci saranu forti nevicate in Akdağ. Sta nevica chì caderà prima di l'annu novu farà felice ancu i nostri populi chì veneranu in u rughjone pè u ski. Cù l'attuale neve, i nostri invitati ponu scià. Puderanu slide cù sleds chjuchi è grandi. Ùn solu i sciatori prufessiunali ponu prufittà di a pista. A seggiovia funziona. Ancu s'è i nostri invitati ùn vedenu micca 100% neve, ponu ski. Semu in cuntattu constante cù i meteorologi. Dichjaranu chì ci sarà forti piogge da u 29 di dicembre. Sta situazione hè u listessu prublema in altre stazioni di sci. Ùn ogni regione di Turchia hà vistu assai nevicate questu invernu ".

Suat Soydemir hà dichjaratu chì tutte e stanze sò state vendute per a notte di Capodanno è chì a ghjente andarà in a regione per u ski perchè participanu à e vacanze di u weekend di Capodanno, aghjustendu chì Akdağ serà un locu impurtante per i vacanzieri chì amanu u sci è neve à a vigilia di Capodanno.