L'era di l'autobus in bicicletta principia in Izmir

L'era di l'autobus in bicicletta principia in Izmir: ESHOT hà u scopu di include i ciclisti in Izmir in u trasportu publicu, grazia à u mecanismu muntatu davanti à l'autobus. U sistema faciule d'apertura è di chjude, chì permette di trasportà duie biciclette à u stessu tempu, serà allargatu dopu l'opinioni è i suggerimenti di l'utilizatori. A Municipalità Metropolitana di Izmir si prepara à fà un altru passu impurtante in questu campu, seguitu i regulamenti chì aprenu a strada per i passageri in bicicletta per viaghjà in u metro è in i treni İZBAN.

À e dumande di l'utilizatori di e biciclette, a Direzzione Generale ESHOT hà cuncepitu un sistema chì pò esse muntatu davanti à l'autobus è chì permette di trasportà duie biciclette à u stessu tempu. U sistema di trasportu, chì hè statu pruvatu nantu à diversi mudelli di bicicletta, era destinatu à esse faciule d'utilizà è ùn causanu micca prublemi in quantu à a sicurità di e biciclette trasportate. U sistema ferma chjusu in fronte di l'autobus quandu ùn ci hè micca una bicicletta. Quandu un passageru nantu à una bicicletta, hè prestu apertu da u passageru. L'utilizatore pò inizià u so viaghju dopu avè piazzatu a bicicletta in a zona di trasportu. À a fine di u viaghju, ci vole solu uni pochi di seconde per caccià a bicicletta è spegne u mecanismu, salvu chì una altra bicicletta hè purtata.

PROVA DA CICLISTI

U sistema di trasportu di bicicletta, chì hà passatu bè i testi, hè statu ancu presentatu à l'utilizatori. I rapprisentanti di e cumunità ciclistiche in Izmir si sò andati à l'atelieri ESHOT è anu esaminatu u mecanismu in situ. U cumitatu di rivisione, custituitu da u presidente di l'Ege Pedal Sports Club Yusuf Hitit, u ghjovi sera, u fundatore di a cumunità di ciclismo Muhlis Dilmaç, u mercuri sera u rappresentante di a cumunità di ciclismo Hüseyin Tekeli è Abdullah Yıldırımkal, hà ricevutu infurmazioni nantu à u sistema da u subdirector generale ESHOT Fazıl Ölçer è altri ufficiali.

Esprimendu chì volenu implementà una applicazione chì satisferà tutti l'utilizatori di bicicletta in a cità, i funzionari ESHOT anu dichjaratu ch'elli valuteranu i suggerimenti prima di espansione u sistema. "U cunvene à Izmir" I rapprisentanti di Bicycle, chì anu esaminatu u prototipu preparatu da ESHOT, anu riassuntu i so pinsamenti nantu à u novu sistema cusì: Muhlis Dilmaç (Fundatore di a Comunità di Bicicletta di Ghjovi Sera): "Avemu assai piacè, ci hè piaciutu assai. Hè qualcosa chì avemu vulutu per un bellu pezzu. L'autobus pò ghjunghje facilmente à i posti chì u metro o u sistema ferroviariu ùn pò micca ghjunghje. Un sistema degnu di Izmir serà una bona pratica per a cità di bicicletta di Izmir. Faremu uni pochi di più esperimenti cù mudelli di bicicletta diffirenti. Almenu a furmazione di sta idea hè assai pusitiva. "Serà fantasticu quandu combinemu u latu caldu di a bicicletta cù l'autobus".

Yusuf Hitit (Presidente di Aegean Pedal Sports Club): "U modu per esse civilizzati hè attraversu questi lochi, micca attraversu edifici alti. Avemu vistu è emulate queste pratiche in i paesi europei dapoi anni. "Vulemu ringrazià a nostra municipalità per l'impurtanza chì attribuisce à e biciclette è i so sforzi per riduce l'emissioni di gas di carbonu". Hüseyin Tekeli (Comunità di bicicletta di u mercuri sera): "Semu assai felici chì e biciclette sò accettate cum'è mezzu di trasportu da i guverni lucali in Izmir. In tutti i paesi è e cità muderni chì sapemu, e biciclette sò un mezzu di trasportu. C'era prima integrazione bicicletta-metro. In a tappa dopu, u travagliu hè fattu nantu à l'integrazione bicicletta-bus. Hè una bella applicazione. U sistema pare assai bellu avà. Pruvaremu nantu à e nostre biciclette è offre i nostri suggerimenti. "Pensu chì serà successu s'ellu hè applicatu à i lochi induve u trasportu in bicicletta hè difficiule".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*