Dopu à u tram, hè in l'aviò

Dopu u Tram, hè nantu à l'Aviò: u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu: "Produceremu u nostru aviò cum'è pruduciamu u tram. Bursa ùn hè micca una cità chì aspetta per esse datu un rolu. Pigliemu u nostru rolu noi stessi ", disse.

U sindaco metropolitanu Recep Altepe, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Bursa News Media Group Cüneyt Dizdar, u membru di u Cunsigliu di Amministrazione Levent Dizdar, l'imprenditore Mehmet Dizdar, l'editore in capu di u Bursa Haber Newspaper Tayfun Çavuşoğlu è u Bursa Newspaper Haber Newspaper hà riunitu cù i so direttori è scrittori in Kahve Beyaz Restaurant. Evaluendu l'innuvazioni ligati à u trasportu, Altepe hà dettu: "Avemu pruduciutu u nostru tram cù strutture XNUMX% domestiche. Avemu ancu acquistatu una sperienza seria in questu. Produceremu ancu i nostri aerei. Avemu righjuntu una infrastruttura seria cù a nostra sperienza di tram è u Centru Spaziale è Aviazione ".

Spieghendu i so sforzi per fà di Bursa una cità di marca, Altepe hà dettu: "Travagliemu per fà di Bursa una cità mundiale fendu tuttu u megliu. Accoltamu quelli chì ùn capiscenu micca sta visione nostra. Pensemu à Bursa ghjornu è notte. Travagliemu duramente per purtà a nostra cità à l'agenda di l'Europa è di u mondu. Mentre Bursa ùn era micca inclusa in e prumuzioni di Turchia in u passatu, oghje ùn ci hè micca promozione senza Bursa. Questi sò stati ottenuti per mezu di i nostri investimenti in a scuperta di artefatti storichi. Bursa hà pigliatu u so postu in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO cù ogni distrittu. Questi sò stati ancu datu à noi. Ùn avemu micca solu scopre l'opere in Bursa. Avemu ancu prutettu u legatu di l'Imperu Ottumanu in i Balcani ", disse.

Attraversu l'investimenti ambientali in Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "Avemu attribuitu 1 milioni di lire in 400 annu per a natura. Nilüfer Stream è Deliçay avà flussu in modu pulitu. Avemu equipatu ogni locu cù cullezzione. Prima pulitemu Bursa, poi Marmara. Inoltre, avemu ricevutu l'autorizazione da u Ministeru di l'Ambiente per a pulizia è l'ispezioni di camine. Una cità chì ùn usa micca a compagnia aerea ùn pò esse una cità di marca. Per questu, urganizemu voli gratuiti à Yenişehir. À u listessu tempu, u nostru travagliu nantu à l'aeroportu di Bursa cuntinueghja. Quandu l'armata hè stata implicata, a burocrazia hè stata più longa, ma simu vicinu à a fine di u travagliu. Questu ùn hè micca abbastanza. Pruduceremu i nostri aerei cum'è pruduciamu i nostri tram è i cars di metro. Bursa ùn hè micca una cità chì aspetta per esse datu un rolu. Pigliemu u nostru rolu noi stessi ", disse.

Esprimendu chì Bursa porta megliu i scopi di Turchia, u presidente Altepe hà dettu: "L'università ùn agisce più da sola. Tutte e dinamiche di a cità agisce in modu cullettivu. Avemu apertu u nostru centru di scienza. Ci era ancu quelli chì anu fattu tentativu di apre prima di noi. Ma prima di tuttu, avemu messu in azzione. Ancu s'ellu ùn avemu micca l'infrastruttura, avemu apertu u centru spaziu è aviazione. Avemu ricevutu supportu di 60 milioni di lire da u statu è 15 milioni di lire da u Scambio di Commodity. U Centru Spaziale è Aviazione serà una istituzione induve guadagneremu una sperienza teorica ".
Tirando l'attenzione à l'investimenti di trasportu in Bursa, Altepe hà dettu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, u numeru di vagoni in u sistema ferroviariu era 48. Avemu radduppiatu stu numeru cù carri attivi. Mentre i nostri 96 carri sò attualmente in spidizioni, avemu urdinatu 60 carri più. Avemu fattu i nostri ordini prima per e nostre linee di tram in Terminal è Beşyol. 12 tramvii di vermi da seta seranu pronti prima di a custruzzione. In più di questu, avemu un agenda per trasportà u sistema ferroviariu à Gemlik è Mudanya. Noi, cum'è Metropolitana, trasmettemu u sistema ferroviariu à Mudanya da TCDD à Gemlik ".

Dichjarà chì a produzzione di tram è carri in Bursa hà furnitu un risparmiu di u 50 per centu, Altepe hà dettu: "Quandu Bursa hè intrutu in u mercatu, hà vultatu e cundizioni di cumpetizione in u so favore. Producemu prudutti più assequibili da tuttu u mondu in modu di qualità. Credu chì avemu da esportà i nostri vagoni in un futuru vicinu. In più di l'accelerazione di a produzzione cù l'espurtazioni, u settore finanziariu serà ancu rinvivitu da a cuncessione di prestiti da i banche turchi.

"U DOLLUS SERÀ RIDOTTU DI LIVELLI"
Enfatizendu chì u prublema di u trafficu in Bursa ùn pò micca esse risoltu cù i veiculi di roti, Altepe hà dettu: "Dopu à a fine di i nostri prughjetti di u sistema ferroviariu, pensemu à riduce gradualmente u numeru di minibus è minibus è finisce. A densità di u trafficu in u centru di a cità aumentava ogni ghjornu. Facemu parcheghji vicinu à stazioni di metro cù una piccula tarifa o gratuitamente. Vulemu chì i nostri citadini lascianu i so veiculi à a stazione è andà in u centru di a cità cù u trasportu publicu, per ùn perde u tempu in u trafficu è per ùn spende 10 lire per u parcheghju in u centru di a cità. Se a densità in u centru di a cità cuntinueghja à aumentà cusì, i prezzi di parcheghju anu ancu aumentà. Inoltre, a Municipalità Metropolitana hà aumentatu u numeru di rimorchi. Ùn permetteremu micca i prublemi chì saranu cun parcheghju incorrectu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*