Densità di u weekend in Erciyes

L'affare di u weekend in Erciyes: L'affare di u weekend hè sperimentatu in Erciyes, unu di i più impurtanti centri di sport invernali è turismu di Turchia.

E famiglie chì vulianu passà u weekend in Erciyes Ski Center si sò ghjunti à e piste in Tekir è Hacılar Kapı cù i so figlioli.

Murat Cahid Cıngı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Erciyes AŞ, hà dettu in a so dichjarazione à u currispundente AA chì, ancu s'ellu ùn ci hè micca neve in Erciyes, anu coperto e piste cù macchine di neve artificiale è li offrenu à l'amatori di sci.

Cıngı hà dichjaratu chì ùn ci hè micca neve in e stazioni di sci in generale ancu s'ellu hè a fine di dicembre, è chì i citadini sò offerti l'uppurtunità di scià utilizendu u vantaghju di e macchine di neve artificiale di Erciyes ancu questu annu.

Spieghendu chì ancu se a temperatura in u centru di a cità hè 3-4 gradi sottu à zero, u clima hè più caldu in Erciyes, Cıngı hà dettu: "A ghjente vene à Erciyes micca solu per ski, ma ancu per passà un ghjornu diversu cù a so famiglia. Facendu l'esqui è un picnic, ponu alluntanassi da l'atmosfera annoiosa di a cità. I weekend sò stati seriamente occupati per l'ultime duie settimane. "Ancu se ùn hè micca ancu a nevicata chì avemu aspittatu, simu cuntenti di l'interessu mostratu", disse.

Per d 'altra banda, u presidente di l'Associazione Industriali è Imprenditori Indipendenti (MÜSİAD), Nail Olpak, hè ghjuntu à Kayseri per a 91a Reunione di u Cunsigliu Amministrativu Generale è hà sperimentatu l'eccitazione di u sci andendu à Erciyes Ski Center.

Olpak hà dettu chì anu pruvatu à prufittà di e bellezze di e cità chì anu visitatu.