U presidente di UTIKAD Erkeskin Parla à u Seminariu di Cooperazione è Investimenti di a Regione Fiamminga Belga

Erkeskin hà parlatu à u Seminariu di Cuuperazione è Investimenti di a Regione Belgica-Fiamminga: U Seminariu di Cooperazione è Investimenti di a Regione Turchia-Fiamminga, urganizatu da u Cunsigliu di Relazioni Ecunomiche Estere (DEİK) Turchia - Cunsigliu di l'Affari Belgium, hè statu tenutu in Istanbul.

Parlendu à u seminariu, u presidente di UTIKAD è u presidente di u Cunsigliu di Cummerciu di Logistica DEIK Turgut Erkeskin hà dettu chì Turchia ùn hè micca solu un Centru di Trasferimentu Logisticu, ma ancu un forte partenariu d'investimentu logisticu per i paesi.

I prublemi di cooperazione trà i dui paesi sò stati discututi in u Seminariu di Cooperazione è Investimenti di a Regione Turchia-Fiamminga urganizata da u Cunsigliu di Relazioni Ecunomiche Estere (DEİK) Turchia - Cunsigliu d'Affari Belgium.

In u seminariu, chì hà iniziatu cù i discorsi di apertura di DEİK Turkey-Belgium Business Council President Aysu Özlem Gökçe è Consul General Belga Henri Vantieghem, President UTIKAD è DEİK Logistics Business Council President Turgut Erkeskin hà datu ancu informazioni nantu à u settore logisticu turcu.

Dichjarà chì sò cuntenti di l'aumentu di u voluminu cummerciale trà Turchia è Belgio in parallelu cù u voluminu di u cummerciu crescente di Turchia in l'ultimi anni, Erkeskin hà dettu: "U nostru voluminu cummerciale trà i nostri paesi, chì era di 2009 miliardi di dollari in 4.2, hè aumentatu à 2014 miliardi. dollari in 6.8. Hè u 17emu più grande d'importazione di Turchia è u 14u partenariu di esportazione. L'investimenti diretti di u Belgio trà u 2002 è u 2014 eranu più di 7.4 miliardi di dollari. "Secunnu sti dati, si pò dì chì l'imprese belgi anu scupertu u putenziale di Turchia", disse.

Erkeskin hà dichjaratu chì questu aumentu constante di e relazioni cummerciale in l'ultimi anni deve esse trasferitu à a cooperazione logistica è hà dettu:

"U potenziale cummerciale è d'investimentu chì esiste trà i dui paesi deve esse evaluatu megliu. Da una banda, ci hè a Turchia, un paese vicinu à u Mediu Oriente è i mercati africani cù e so infrastrutture di trasportu di rinfurzà, è da l'altra banda, ci hè u Belgio, chì hè a porta di l'Europa per i mari distanti. A causa di a situazione di Turchia, u più grande cumpagnu di cummerciale di u Belgio in l'apertura à u Mediu Oriente è u Caucasu hè Turchia. Da questa perspettiva, Turchia hè à tempu un Centru di Trasferimentu Logisticu cù a so pusizioni chjave in i corridori di trasportu è un cumpagnu d'investimentu logisticu cù u so putere settoriale in sviluppu ".

Rimarchendu chì l'infrastruttura di Turchia hè stata rinfurzata seriamente cù investimenti maiò cum'è u Novu Aeroportu, u 3rd Bridge è Marmaray, Erkeskin hà dettu chì i sforzi cuntinueghjanu in u settore publicu è privatu per rinfurzà è sviluppà u trasportu intermodale in tutti i sistemi di trasportu.

Turgut Erkeskin hà dettu chì unu di i migliori esempi d'investimentu in Turchia in u trasportu intermodale, chì furnisce un serviziu più ecunomicu è sustinibule trà i modi di trasportu, hè Büyük Anadolu Logistics Organizations Inc., di quale UTIKAD hè trà i so partenarii. Hà dichjaratu chì era. Erkeskin hà dichjaratu chì BALO servirà ancu novi punti di serviziu in u 2016 in cuuperazione cù Rail Cargo Austria (RCA), una di e più grande cumpagnie di furnizzioni ferroviari d'Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*