Eserciziu mozzafiato in funivia di Izmir

Pratica mozzafiato in telecabina di Izmir: à i stabilimenti di teleferica di Balçova stabiliti da a municipalità metropolitana di Izmir, nisun problema di sicurezza hè lasciatu à u casu.

Ùn ci hè spaziu per a furtuna quì !

U persunale di l'installazione di funivia, chì sò dotati di una tecnulugia chì mantene u sistema di travaglià contr'à ogni tipu di negatività chì ponu esse sperimentati, riceve ancu furmazione di l'alpinismo è di salvezza contru u "peghju scenariu". L'eserciziu chì hè statu fattu in u scopu di sti furmazioni era stupente. Sicondu u scenariu, i passageri intrappulati in a cabina sò stati abbassati cù successu à a terra da a squadra di salvezza.

A funivia di Balçova, chì hè una di l'impurtanti strutture turistiche di a cità cù a so vista sia di u golfu sia di u lavu di a diga, rinnuvata da a municipalità metropolitana di Izmir in cunfurmità cù i standard di l'Unione Europea, impressiona ancu cù e misure di sicurezza chì applica. . A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì mantene regularmente e strutture da a tensione di corda à a sicurezza di a cabina, da i mutori à i sistemi di automatizazione, ùn si accontenta micca di questu è piglia in contu ancu una negligenza minore.

U scenariu di l'eserciziu, in quale a pussibile disattivazione di 3 sistemi di mutore chì si sustenenu l'un l'altru, era animatu, era mozzafiato. Sicondu u scenariu, i passageri chì sò stati intrappulati in a cabina in u puntu più altu di a linea per via di i mutori fermati, sò stati salvati cù una azione chì pareva un film d'azzione.

senza fiatu à 45 metri

Ottu persunali selezziunati apposta anu participatu à l'eserciziu di furmazione sottu a tutela di a squadra di salvezza prufessiunale. In l'eserciziu, chì hè accadutu à una altezza di 8 metri, a squadra di salvezza esperta, chì hà cullatu u mastru quandu l'alarma sonò, s'hè sbulicatu nantu à a corda è ghjunghje à a cabina. U persunale di salvezza, chì hà apertu e porte di a cabina, hà cuminciatu à evacuà i passageri unu per unu. I passageri intrappulati in a cabina sò stati calati à a zona sicura in pocu tempu cù l'aiutu di una corda.

Ultima pussibilità esse cunsiderata

I funzionari di İZULAŞ anu dichjaratu chì a probabilità di a realizazione di u scenariu di l'eserciziu hè assai bassa è hà dettu: "A nostra operazione era un travagliu d'urgenza da esse realizatu in casu chì a facilità si ferma per via di u fallimentu di tutti i sistemi elettrici è meccanici in a funivia. In cundizioni normali, un mutore elettricu hè attivu in a nostra facilità, è quandu l'electricità hè tagliata, ci hè un altru circuitu chì sustene cù un generatore. Quandu i dui fallenu, u mutore diesel si mette in ballu. Quessi sò hardware chì sustene completamente u sistema. U scenariu quì hè quandu ci hè un glitch in tutti i sistemi à u stessu tempu, chì hè assai, assai improbabile, cumu fà a ricuperazione meccanicamente. Avemu fattu l'esercitu soprattuttu à u puntu più altu. Avemu ghjuntu à a cabina è hà calatu in modu sicuru i passageri à a terra ", disse.