U prucessu di l'attivisti di passaghju di livellu hà continuatu in Eskişehir

U prucessu di l'attivisti di u passaghju di livellu cuntinuatu in Eskişehir hè statu fattu.

A folla si riunì davanti à Espar Shopping Center in University Street in Eskibağlar Mahallesi u 10 di settembre di u 2013, è marchjava, cantendu slogans per Ahmet Atakan, chì hà persu a vita in l'azzione in Hatay. A folla hà tenutu un sit-in à u passaghju à livellu à l'intersezzione di a Strada di l'Università è a Strada Cengiz Topel. L'attivisti anu bluccatu u passaghju di YHT è veiculi per circa 4 ore.
Una demanda hè stata presentata contr'à 110 persone chì anu participatu à a prutesta in u 3u Tribunale Penale di Prima Istanza di Eskişehir per l'accusazioni di "uppusizione à a riunione è a manifestazione di a manifestazione numerata 2911" è di "bloccamentu di i veiculi di trasportu sottu l'articulu 223/2 di a TCK". L'accusati, chì sò stati pruvati in attesa di prucessu à u 3u Tribunale Penale di Prima Istanza di Eskişehir, esigendu pene di prigiò da 3 à 8 anni ognunu, ùn anu micca accettatu l'accusazioni à l'udienza tenuta oghje. Alcuni di l'accusati anu dettu: "Avemu utilizatu u nostru dirittu demucraticu. Di sicuru, ùn avemu micca scontru un avvisu di a polizia. Inoltre, ùn ci hè micca quistione di ùn permette micca di passà l'ambulanza ", disse.

CONDUTTORE D'AMBULANCE : C'È CÔTÉ UN STOP À CORTE TEMPS
Yücel Oymak, u cunduttore di l'ambulanza, chì era presuntamente micca permessu di passà u ghjornu di l'incidentu, hà ancu testimoniatu cum'è tistimone à l'audizione. Dicendu chì si fece una pausa per un pocu tempu mentre passava a scena, Oymak hà dettu: "Avemu cuntinuatu nantu à a strada senza alcun attaccu reale à u nostru veiculu o u persunale in u nostru veiculu. Ci hè statu una fermata di u mumentu. Stu prucessu hà fattu per un massimu di dui minuti. I membri di u gruppu ci anu infurmatu cum'è un avvisu di ùn aduprà sta strada in futuri riferimenti di i pazienti ".

L'udienza à a 3a Corte Penale di Prima Istanza di Eskişehir hè stata rinviata à u 2 di marzu di u 2016 per sente i testimoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*