Misure di sicurezza supplementari chì venenu à e stazioni di treni francesi

U viaghju in trenu più longu di u mondu dura 21 ghjorni da u Portugallu à Singapore
U viaghju in trenu più longu di u mondu dura 21 ghjorni da u Portugallu à Singapore

Dopu l'attacchi di Parigi, a Francia implementa misure di sicurezza simili à l'aeroporti in stazioni di treni. Detettori di metalli seranu utilizati per i treni d'alta velocità Thalys chì trasportanu passageri nantu à a linea Parigi-Bruxelles da u 20 dicembre.

U Ministru francese di i Trasporti, Segolene Royal, chì hà esaminatu e misure di sicurezza in a Gare du Nord (Stazione Nord) in Parigi, hà dichjaratu chì a polizia hà ancu l'autorità di cuntrollà i bagaglii:

"U cuntrollu di i bagaglii è di u bigliettu, chì hè applicatu di tantu in tantu in u trenu, hè avà fattu regularmente per uni pochi di mesi prima di cullà in u trenu. In più di questi, unità spiciali serviranu ancu in e stazioni accumpagnati da i cani chì cercanu bombe. U scopu hè più sicurità "

Francia, chì hà iniziatu i cuntrolli di e fruntiere sottu u statu d'emergenza di trè mesi, discute ancu l'usu di detector di metalli previsti per e linee internaziunali per i treni domestici.

U costu annuale di u sistema, chì hè preparatu per e linee di Belgio è Germania, hè previstu di ghjunghje à 2.5 milioni d'euros.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*