Un guardianu di sicurità privatu batte in u Metro d'Ankara

Un guardianu di sicurità privatu chì batte in u Metro d'Ankara: A sicurezza hà dichjaratu chì a persona hà pruvatu à passà senza stampà una carta prima

I guardiani di sicurità privati ​​​​affiliati à a Municipalità Metropolitana di Ankara anu battutu una persona chì hà pruvatu à passà per u turnstile in u Metro di Kızılay senza stampà una carta. A persona chì hè stata attaccata da 6 guardiani di sicurità si n'andò à a stazione di polizia è hà presentatu una denuncia.

Sicondu a nutizia di Cumhuriyet, a sicurità privata di a Municipalità Metropolitana d'Ankara hà battutu una persona chì provava di passà i tornelli senza stampà una carta in u Metro di Kızılay. Quandu i citadini anu reagitu à sta situazione, l'avvenimenti scoppiu.

À a stazione di metro di Kızılay, u meccanicu di l'automobile Cihan Ömer Ağca di 35 anni hà pruvatu à passà i tornelli di u metro senza stampà una carta. A sicurità privata in u metro hà pruvatu à impedisce questu. Quandu Agca insistia à passà, ci hè stata una discussione. Dopu, 6 guardiani di sicurità privati ​​​​anu cuminciatu à batte Ağca.

Mentre i citadini reagiscenu à a battuta, Ağca hè stata chjusa in una stanza da i guardiani di sicurità. I residenti di Ankara anu dumandatu chì Ağca sia cacciatu da a stanza. Dopu à a reazione di i citadini, Ağca hè statu cacciatu da a stanza è liberatu. Ağca, chì si n'andò à u Dipartimentu di Pulizia di Çankaya, si lagnava di a sicurità. Ağca, chì hè statu purtatu à l'uspidale è esaminatu, hè statu vistu rossu sottu un ochju per via di u colpu chì hà ricevutu.

I guardiani di sicurità anu dichjaratu chì Ağca avia pruvatu à passà senza carta prima è chì avia maleditu i guardiani di sicurità femine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*