Izmir Bay Crossing Project finisce in 2023

U Prughjettu di Traversazione di u Golfu di İzmir finisce in u 2023: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu chì cunvinceranu quelli chì s'opponenu à u Prughjettu di Traversu di u Golfu chì cunnetta Çiğli è İnciraltı, chì hè statu di novu à l'agenda recentemente. U Ministru Yıldırım hà dettu: "Avemu vistu chì u publicu di İzmir hà una attitudine pusitiva versu stu prughjettu. Questu hè un bonu passu è cumincià. Ci vole à parlà più di i benefici suciali di u prugettu è di u valore chì aghjunghje à a cità.

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà scontru cù rapprisentanti di stampa in una riunione di colazione in Izmir. U presidente provinciale di AK Party İzmir Bülent Delican, i deputati İzmir Necip Kalkan, Kerem Ali Continuous, Hamza Dağ è Atilla Kaya anu assistitu ancu à a riunione di Yıldırım, chì hè ghjuntu in İzmir per a prima volta dopu à diventà novu ministru, à l'Hotel Mövenpick.

U Ministru Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di a Baia di Izmir, u ponte è u tunnel, chì hè statu à l'agenda di pocu tempu. Sottulineendu chì hà vistu una azzione cumuna nantu à una questione per a prima volta in un bellu pezzu in İzmir, u Ministru Yıldırım hà sottolineatu chì, ancu s'ellu u numeru di ONG era bassu, ùn ci era micca cambiatu in l'attitudini negative di alcune ONG. Dendu messagi pusitivi, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Ma pensu chì hè necessariu per elli à piglià in cunsiderà ancu. Pensu di fà un studiu soprattuttu per questi amichi. Pensu chì hè per mancanza d'infurmazioni. Sì, però, ùn cambianu micca a so pusizione, ùn ci hè bisognu di aspittà più. Perchè abbastanza opinione pusitiva hà cuminciatu à furmà nantu à u prugettu ", disse.

Ricordendu chì in un sondaghju, u Prughjettu di Traversu di u Golfu hè statu avvicinatu à u 69 per centu positivamente è u 31 per centu negativamente, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Ci hè qualcosa chì mi sorprende. Pensu chì u 69 per centu pusitivu hè bassu, è u 31 per centu sò contru. Significa chì ùn pudemu micca spiegà u prughjettu bè. Ùn pensu micca chì ci hè una basa scientifica per una tale opposizione. M'aspittava circa 10 per centu d'opposizione. Avemu bisognu di travaglià un pocu più è spiegà megliu in l'ambiente virtuale. Mi importa di a maturazione di l'opinione publica di Izmir. Avemu vistu chì u publicu di Izmir hà una attitudine pusitiva versu stu prughjettu. I decisori di Izmir, l'urganisazioni non governamentali, quelli chì parlanu in nome di Izmir avvicinanu u prugettu positivamente. Questu hè un bonu passu è cumincià. Ci vole à parlà più di i beneficii suciali di u prugettu è di u valore chì aghjunghje à a cità. Semu in questa preparazione. Teneremu ancu attelli à u livellu tecnicu. Mostreremu u prugettu ".

Yıldırım hà sustinutu chì u prucessu EIA hè in corso è chì u prugettu ùn dannu micca a struttura naturale. Ùn ci sarà micca situazione chì dannu u santuariu d'uccelli. A strada hè prevista per cunnette cù İzmir Ring Road, Çiğli è Menemen. Da l'altra parte, serà cunnessu à a strada circundante di Çeşme in Narlıdere, ghjustu à u latu di İnciraltı.

ISULA ARTIFICIALE

Spieghendu chì una isula artificiale serà creata in u Golfu cum'è una necessità tecnica per a realizazione di u prugettu, u Ministru Yıldırım hà ancu sottolineatu chì ùn pare micca pussibule chì tuttu u Golfu sia un tunnel per via di a struttura di terra. Yıldırım hà datu l'infurmazioni seguenti:

"L'alternative ùn sò micca state ancora finite in quantu à l'isula artificiale da creà in u Golfu è e so fazioni. Ancu quì, ci sò parechje cunsiderazioni per fà u prughjettu attraente. A sparteremu ancu cù u publicu. Oltre à esse una parte di stu prughjettu di trasportu, hà da creà un spaziu di vita per a ghjente di Izmir. Pensu chì hè impurtante cum'è u prughjettu, o ancu più impurtante chè u prugettu. Averemu l'opinioni di u publicu in Izmir nantu à l'Isula Artificiale. Avemu un abbozzu grossu di u costu di u prugettu, ma u costu attuale serà revelatu da i travaglii di perforazione. A terra hè abbastanza solta quì. Allora pò esse ingannatu. U costu serà revelatu dopu à e perforazioni da esse realizatu in terra è in mare.

A durata tutale di u prugettu serà di 1800 metri di tunnel, 4.200 metri di ponte è 800 metri di isula artificiale. Una struttura solida hè necessaria da a porta di u tubu à u passaghju di u ponte. Dunque, hè imperativu di fà un candidatu artificiale. Credu chì questa isula artificiale aghjunghjera una bellezza diversa à İzmir. Ci sarà una zona verde à mezu à u mare. U ponte sarà ancu assai bellu da u Golfu ".

FINANZA DI U PROGETTU

Spieghendu chì a transizione serà pagata quandu u prugettu hè finitu, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Serà finanziatu stessu. Ùn hè micca faciule fà tali prughjetti cù un budgetu generale. Facemu questu è prughjetti simili cù stu metudu. Questu hè u casu cù l'autostrada Izmir-Istanbul è u 3rd Airport. Da avà, avemu da ricurdà à i metudi di finanza alternativa più in grandi prughjetti di stu tipu. Vulemu diversificà u prugettu per rende più fattibile. Ci hè dui manere chì pò esse fattibile. Sia per aumentà i rivenuti indiretti è mantene u peghju à livelli ragiunate, o per mantene u toll altu è rende fattibile. L'ultimu ùn hè micca qualcosa chì preferimu assai. U prughjettu righjunghji u 2023. Pò finisce prima ", disse.

AUTOSTRADA İZMİR-İSTANBUL

Fornendu infurmazioni nantu à l'Autostrada Izmir-Istanbul, chì hè sempre in custruzzione, u Ministru Yıldırım hà dettu: "A lunghezza tutale di l'autostrada hè di 387 chilometri. Serà cumpletamente finitu in 2018. Diciamu chì a distanza trà Izmir è Istanbul diminuite à 3.5 ore, ma sicondu i novi calculi, serà ridutta à 3 ore. Hè ancu pussibule di ghjunghje à Gebze in 2 ore è 50 minuti. Attualmente, 1600 mila persone travaglianu cù 9 macchine di custruzzione in a custruzzione di l'Autostrada. A sezione di 22 chilometri trà Otogar è Kemalpaşa hè largamente finita. Pudemu apre stu locu in settembre dopu. Pudemu dì chì u 45-50 per centu di l'autostrada hè stata cumpletata per a sanu ", disse.

GULF EIA PROBLEMA

Ricordendu chì a Municipalità Metropolitana aspetta sempre l'approvazione di l'EIA per u prughjettu di dragaggio di u Golfu, u Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì u prucessu hè cumplettamente fora di u so ministeru, "Ùn sò ancu assai felice. Qualcosa chì hà ritardatu assai i nostri prughjetti. Utilizemu l'ambienti brutalmente, ma quandu si mette in u modu di e cose, avemu affruntatu un altru prublema. I citadini volenu e cose fatte. Nisuna istituzione finanziaria si rivolge à u prugettu prima chì u prucessu EIA hè cumpletu. L'EIA hà avà primatu annantu à tuttu. Ùn avemu micca l'uppurtunità di gestisce stu prucessu. Sutta a coordinazione di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Cosa da fà hè cuntatu passu à passu. In a materia più umile, passanu sei mesi in u prucessu EIA. A municipalità seguitarà è daremu u sustegnu necessariu ".

MARINA À U GULF

Ricordendu chì nisun prugressu hè statu fattu in i porti chì anu pianificatu per a Baia di Izmir, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Ci sò limiti in i porti. Cù a nova lege metropolitana, spartemu l'autorità cù a cumuna. Ci vole à parlà cù u nostru merre di a cità. Avemu bisognu di truvà un terrenu cumuni è agisce in cunseguenza. KarşıyakaAvemu suggeritu un marina in, BayraklıCi era ancu altri prublemi. Di sicuru, vecu a necessità di cuncilià cù a cumuna è di travaglià cun elli. L'averemu forza ", disse.

U Ministru Yıldırım hà dettu chì u prughjettu di u Portu di Çandarlı serà definitivamente finitu è ​​chì u portu di Çandarlı hè u core di a regione.

STADIU ALSANCAK

Sottulineendu chì un stadiu serà definitivamente custruitu invece di l'Alsancak Stadium, u Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport furnisce u finanziamentu di questu cù Spor Toto. U Ministru Yıldırım hà dettu: "A municipalità hà una parte quì. U prughjettu hè statu dumandatu quandu u Ministeru hà dumandatu. U prugettu hè statu prisentatu, hè statu trovu insufficiente, u mutivu hè datu chì ùn era micca in u prugramma d'investimentu. Questu ùn hà nunda di fà cù u prugramma d'investimentu. Sports Toto farà. Spiegheraghju a materia à u presidente. Serà fattu u più prestu pussibule ", disse.

A SURPRESA DI CUMPLE

À a fine di a riunione, Binali Yıldırım hà avutu una sorpresa d'anniversariu. U Ministru Yıldırım, chì celebrerà i so 61 anni dumani (domenica), era vivu quandu hè ghjuntu a so torta d'anniversariu. U Ministru Yıldırım, chì hà spentu a candela micca per soffia, ma cù a manu, hà sperimentatu a so vera sorpresa quandu hà vistu u missaghju video d'anniversariu mandatu da i so nipoti nantu à u screnu. U ministru in lacrime Yıldırım hà rispostu à e dumande persistenti nantu à a so età dicendu: "Quandu l'omu hà cuminciatu à ammuccià a so età, è a donna hà cuminciatu à ùn fà micca, hà invechjatu." Allora spiegò a so età.

U MINISTRU È PRESIDENTE FATTU UN TEST DRIVE IN İZBAN

A prova di a linea Cumaovası - Torbalı in a reta di trasportu allargata di u sistema ferroviariu İZMİR İzban hè stata realizata da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Aziz Kocaoğlu. Yıldırım è Kocaoğlu si sò firmati in e stazioni longu a linea è si sò scontri cù i citadini stessi. sohbet hà fattu. Yıldırım hà dettu: "Hè un travagliu cumuni chì facemu. A pulitica hè una cosa, u serviziu hè un altru.

Per risolve u prublema di trasportu di a cità, una nova linea hè stata aghjunta à u percorsu in u sistema di trasportu publicu İzban, chì hè realizatu cumuna da u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni è a Municipalità Metropolitana di Izmir. I travaglii di custruzzione di a nova linea di 30 km da Menderes Cumaova, chì hè l'ultima tappa, à u District Torbalı, sò stati finiti. I test drive, chì sò in corso per un tempu, anu participatu da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu da CHP.

BENVENU À STAZIONI CUI FIORI

In Cumaovası, Binali Yıldırım è Aziz Kocaoğlu si pusonu nantu à u vagone per un tempu è scambiavanu infurmazioni nantu à u sistema. Yıldırım è Kocaoğlu, chì sò scesi da u trenu chì si fermava à e stazioni di a strada, si sò scontri cù i citadini chì l'aspittavanu quì. sohbet hà fattu. Binali Yildirim hà fattu quì sohbet "Stu sistema hè un travagliu cumuni assai bonu chì avemu fattu cù u Metropolitan", disse. Intantu, un citatinu chì intervene hà dettu : « Stu serviziu hè un travagliu chì serà lasciatu à e generazioni future, micca à noi. Semu tempuranee ", disse. U Ministru Yıldırım hà dettu: "A pulitica hè una cosa, u serviziu hè un altru, quandu u serviziu vene, a pulitica va". Intantu, un citadinu chì hà sappiutu nantu à a ferrovia è hà pigliatu una foto di souvenir hà dettu: "Pruterete u presidente, aiuterete. Caru Ministru, cari deputati. U mo capu hè veramente travagliatore quì. Sò un presidente travagliatore ", disse.

Dopu chì a prova di guida di a sezione di İzban finu à Torbalı hè stata finita, u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu partì.

INVESTIMENTI ANUNCIATI IN TORBALI

Binali Yıldırım hà parlatu à i citadini chì l'aspittavanu in Torbalı. Yıldırım hà dettu: "Travaremu cù tutte e nostre forze per İzmir, per Torbalı. Avemu dettu chì u prublema hè una questione di u paese, è avete ascoltatu a nostra chjama. Avete purtatu l'Ak Parti à u travagliu in un cortu periodu di 5.5 mesi. Avete fattu più di ciò chì pudete. Avà hè u nostru turnu. Da avà, noi, cù tutta a nostra squadra, in particulare u fundatore di u nostru partitu, Recep Tayyip Erdoğan, u nostru primu ministru Ahmet Davutoğlu è a so squadra, travaglià senza stop ancu per un ghjornu in i nostri deputati 317 per risolve ogni tipu di prublemi in u nostru paese. . Perchè duvemu stu paese. Avemu duveri. Sapemu quali sò i nostri duveri ", disse.

Yıldırım hà spiegatu chì sò decisi à mette İzmir è Turchia trà i primi 13 paesi in u mondu, cum'è anu cambiatu u destinu di u paese cù strade, porti marittimi, aeroporti è treni à alta velocità in 10 anni. À u listessu tempu, mostrandu u trenu di passageri Denizli chì passava per a stazione, Yıldırım hà dettu: "Guardate, sapete cumu eranu sti treni 6 anni fà. I treni fermanu nantu à a strada, sò vechji, micca puliti, friddi, vi dispiaceriate chì avete viaghjatu in trenu. Hè cusì oghje ? Da induve avemu vinutu ? Avemu imbarcatu da Cumaovası. Micca a minima vibrazione, senza sonu, còmode. Spergu chì serà à u vostru serviziu à a fine di ghjennaghju. À a fine di l'annu prossimu, averete l'uppurtunità di viaghjà à İzmir in trenu è à Selçuk. Qualunque cosa avemu prumessu, stamu daretu à quella prumessa ". U Ministru Yıldırım hà visitatu a Presidenza Ak Party Torbalı District dopu a stazione.

1 Comment

  1. Caru Yıldırım è Caru Kocaoğlu, Sta nazione vi ringrazia per i servizii chì avete resu inseme à İzmir è à tutta a Turchia cum'è ministru durante u vostru mandatu. Avete finitu a linea da Torbalı à Selçuk è Efesu, da Aliağa à Bergama, è da Menmen à Manisa, avete unitu i dui antichi centri di a civiltà anatolica in u sudu è u nordu, è l'antica capitale di i prìncipi ottomani, in İzmir, a perla di l'Egeu. . Izmir serà a seconda Capitale di Crociera di u Mediterraniu dopu à Genuva, se avete assicuratu un passaghju pedestriale sicuru trà a stazione storica d'alsancak è u dock di cruciera in u portu oppostu di alsancak.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*