A bona nutizia di u telefuninu à Kartepe

A bona nutizia di u telefuninu à Kartepe: Kartepe serà u centru di attrazione per u turismu invernale cù u so prughjettu di telecabina. U sindaco di Kartepe, Hüseyin Üzülmez, hà dettu: "Avemu u scopu di trasfurmà a nostra regione in un centru turisticu cù a linea di funivia chì culligarà cù a cima".

A municipalità di Kartepe hà finitu a prucedura di permessu per u prughjettu di a funivia chì deve esse custruitu in 2 tappe trà Derbent-Kuzuyayla è Seka Kamp-Sapanca-Derbent. A municipalità di Kartepe hè stata sustinuta da u Ministeru di a Cultura è u Turismu per 1 milione di lire per u prugettu. U prughjettu di a prima fase per esse custruitu cù u metudu Build-Operate-Transfer hè prontu. U sindaco di Kartepe Hüseyin Üzülmez hà dichjaratu chì hà purtatu u prughjettu di a funivia à l'agenda 30 anni fà è hà dettu: "U nostru potenziale turisticu aumenterà cù a funivia". U presidente Üzülmez hà dichjaratu ch'ellu hà avutu prima l'idea di ghjunghje à a cima di Kartepe in funivia 30 anni fà, è chì hà avutu a pussibilità di realizà stu prughjettu in u so locu attuale. U presidente Üzülmez hà dettu: "Duie cumpagnie, una naziunale è una straniera, sò interessate à u prugettu. Aghju un grande sustegnu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli. Definitivamente vogliu realizà stu prughjettu in questu periodu ", disse.

VENU PER INVESTIR
Esprimendu chì Kartepe diventerà un centru di attrazione turistica è cummerciale in l'anni à vene, Üzülmez hà dettu: "A situazione geografica di u nostru distrittu, essendu vicinu à Istanbul è un aeroportu, hè un distrittu cù un altu putenziale turisticu. Sukaypark è Greenpark sò situati in u nostru distrittu. L'investituri cuminciaru à vene da noi ", disse. Üzülmez hà dettu: "Priuritàmu u turismu di riunione è di natura in u nostru distrittu. Alberghi di 5 è 4 stelle sò in costruzione. Luttemu per fà u nostru distrittu di Kartepe un centru di attrazione ", disse. Üzülmez hà cuntinuatu: "U prughjettu di a funivia avanzarà rapidamente cù u sustegnu di u nostru ministeru. A prima tappa di u prughjettu di u telefuninu, chì serà custruitu cù u mudellu di build-operate-transfer, si estenderà da i ridges Derbent à u Zirve (Kuzuyayla). A seconda tappa scenderà da l'area di campeghju di Seka, ghjunghje à a prima tappa in Derbent, sopra u Lavu Sapanca, è si estenderà nantu à u Lavu Sapanca à e creste di Derbent. A durata di e duie tappe serà di circa quattru chilometri è mezzo in totale.

I CENTRI SPORTIVI CRESCEN
Dichjarà chì anu fattu innovazioni suciali è culturali per a ghjente di Kartepe, u sindaco Üzülmez hà dettu: "Furnemu pasti caldi à e nostre persone chì sò senza casa, anziani, in bisognu d'aiutu è incapaci di coccia in casa. Apertemu centri sportivi gratuiti per e nostre donne è scole sportive per i nostri figlioli. A distribuzione di e biciclette à i studienti di a 5a scola primaria sò alcune di e nostre pratiche suciali municipali ".

TURISMU QUATTRE STAGIONI
U sindaco di Kartepe, Hüseyin Üzülmez, hà dettu: "Avemu travagliendu versu una ecunumia turistica più forte in Kartepe, chì descrivimu cum'è un angulu di u celu, aumentendu l'attenzione è l'interessu di l'investituri stranieri. Avemu u scopu di trasfurmà a nostra regione in un centru turisticu cù a linea di funivia chì serà cunnessa cù a cima ". Üzülmez hà dettu: "U sci di neve à a cima di Kartepe, chì hè u centru di sport di natura, è l'eccitazione di u sci d'acqua in u Kartepe Sukay Park Facilities nantu à a riva di u Lavu Sapanca pò esse sperimentatu à u stessu tempu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*