Grande errore in u prughjettu di a linea di tram Kocaeli

Grande sbagliu in u prughjettu di a linea di tram Kocaeli: Kocaeli Metropolitan hà scurdatu induve u trasformatore in u prughjettu di u tram sarà postu. Per a custruzzione di u trasformatore, una decisione d'espropriazione hè stata mandata à l'edificiu induve si trova l'Hotel Konak.

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli avia decisu di esproprià l'edificazioni nantu à a strada di a linea di tramvia pocu tempu fà. Cuntinuendu i travaglii di tram, u Metropolitanu hà fattu un grande sbagliu. A municipalità metropolitana hà trascuratu di fà l'espropriazione in l'area induve u trasformatore in u prugettu serà postu.

A DECISIONE MANDATA

Cunsigliu di l'errore settimane dopu, l'autorità Metropolitana decisu di una nova espropriazione. Sicondu a decisione presa, una decisione d'espropriazione hè stata mandata à u pruprietariu di l'edificiu per a demolizione di l'edificiu di l'Hotel Konak, chì si trova nantu à a strada Bars di fronte à l'Hotel Asya. U fattu chì l'edifiziu serà demolitu hà scuntatu i cummercianti di a zona.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*