E spese sò sempre fatte per i metrobus inutilizati

E spese sò sempre fatte per i metrobus inutilizati: hè statu revelatu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà apertu una offerta di pezzi di ricambio per i metrobus di marca Phileas cumprati da l'Olanda.

Presumibilmente, Phileas, chì anu difficultà à arrampicà è accelerà, avè prublemi in u sistema di sospensjoni è fallimentu di furnisce ciò chì hè previstu in a manipulazione, ùn sò più utilizati.

I metrobuses di a marca Phileas, chì sò stati acquistati da l'Olanda, ma scartati in dui anni per via di i prublemi chì hà causatu, sò stati ritirati da l'usu. 50 di i 35 autobus totali acquistati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) sò stati interromputi in u so secondu annu (2008). Unu di l'ultimi sopravviventi hè stata parcheggiata in u garage u 24 di marzu, dopu avè pigliatu i passageri da a fermata in Şirinevler, quandu era in strada per Avcılar, hà brusgiatu per ore è hè diventatu inutilizabile. Tuttavia, IMM hà cuntinuatu à apre l'offerta per l'autobus di marca Phileas inutilizati.

A GARANTIA DI METROBUSES CONTINUA
Dichjarà chì a guaranzia di i metrobuses, per i quali parti sò state acquistate ma micca aduprate, cuntinueghja sempre, u membru di u Parlamentu CHP di IMM Hakkı Sağlam hà fattu una dumanda parlamentaria. In a mozione di Sağlam, "Hè cunnisciutu chì, ancu s'è i veiculi Phlieas ùn sò micca stati messi in serviziu, l'offerta sò state fatte per questi veiculi è sò stati acquistati pezzi di ricambio è materiali. Sta situazione porta à i rifiuti serii. Sağlam dumanda: "Quantu sò i pezzi di ricambio acquistati è i quantità di serviziu acquistate separatamente per i veiculi di marca Philieas in l'anni (trà 2009 è 2015)?" ella dumandò.

ERA DIFFICILE PER CHIUDU
50 di i 35 autobus di marca Phileas impurtati da l'Olanda sò stati dismessi in u sicondu annu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Presuntamente, Phileas, chì hà avutu difficultà à cullà è accelerà, hà avutu prublemi in u sistema di sospensjoni è ùn pudia micca furnisce ciò chì era previstu in a tenuta di strada, hà lasciatu u so postu nantu à e linee à l'autobus di marca Mercedes, chì sò stati compru più prezzu di elli.

UNA ERA COMPRATA PER 1.3 MILIONI EURO
U primu batch of buses hè statu compru in settembre di u 2007 è furnitu à IETT, è i solidi sò stati utilizati finu à marzu. I Metrobuses, ognunu di i quali custavanu 1.3 milioni d'euros, avarianu accadutu à u palcuscenicu quandu i veiculi ùn eranu micca abbastanza. Dopu avè pigliatu i passageri da a fermata in Şirinevler u 24 di marzu, l'ultimu metrobus chì andava versu Avcılar hà brusgiatu per ore è hè diventatu inutilizabile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*