L'applicazioni mobili facilitanu u trasportu in e cità

L'applicazioni mobili facilitanu u trasportu in e cità: l'applicazioni sviluppate da diverse istituzioni pubbliche è cumpagnie private, chì ponu esse installate in smartphones è tablette, riducenu a perdita di u tempu furnisce comodità in a vita di i citadini, in particulare in cità.

Queste applicazioni basate in Internet aiutanu i citadini in parechje materie, da a situazione stradale in u trafficu à a strada di transitu è ​​l'infurmazione stimata di l'arrivu di i veiculi di trasportu publicu, da truvà l'indirizzi di lochi impurtanti nantu à a mappa à fà appuntamenti in i servizii di salute.

L'infurmazioni è l'avvertimenti fatti per l'applicazioni riducenu a perdita di tempu in a vita di ogni ghjornu, mentre cuntribuiscenu à l'aumentu di a qualità di vita di i citadini.

L'istituzioni pubbliche anu ancu l'uppurtunità di offre diversi servizii chì facenu a vita più faciule attraversu l'applicazioni mobili.

Sicondu l'infurmazioni compilati da u currispundente AA, a "Guida di Istanbul Mobile City", chì pò esse facilmente scaricata à i dispositi intelligenti, mostra a strada di a destinazione secondu u locu cum'è gràficu è testu nantu à a mappa.

I citadini chì beneficianu di stu serviziu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) anu l'uppurtunità di sapè nantu à e più vicine farmacie, centri culturali, teatri, centri commerciali, stazioni di polizia, scole, ospedali, alberghi, parcheggi è fermate.

  • Quelli chì volenu caccià u trafficu, scaricate stu prugramma

"İBB Ceptrafik" vene prima trà l'applicazioni mobili chì i cunduttori applicanu per sguassà a congestione di u trafficu in Istanbul. I passageri chì scaricanu l'applicazione, in quale tutti i dati ricevuti da e strade è e registrazioni di càmera sò trasferiti, sò diretti à rotte alternative per i so viaghji ecunomichi è còmode à tutte l'ora di u ghjornu.

In l'applicazione mobile "Metro Istanbul" di Istanbul Transportation AŞ, e stazioni di u sistema ferroviariu ponu esse facilmente viste nantu à a mappa. Cusì, i passageri ponu accede istantaneamente à l'infurmazioni nantu à i centri d'accessu per disabili, i toilette è l'elevatori in e stazioni, mentre mantenenu cù i voli attuali. I passageri chì si scurdanu di e so cose in u metro ponu ancu prufittà di l'applicazione, chì furnisce servizii in turcu, tedescu, arabu, inglese, francese è russu.

I cunduttori utilizanu ancu l'applicazione mobile "İSPARK" per identificà parcheggi adatti in Istanbul è per risolve u prublema di truvà un locu. Cù l'applicazione di scaricamentu gratuitu, i cunduttori chì vedenu i parcheggi più vicini à a so situazione nantu à a mappa ponu accede immediatamente à tutti i dettagli nantu à u parcheghju chì anu sceltu.

Grazie à a "MobiİETT" implementata in u quadru di u prughjettu "Trasportu Intelligente" di l'Imprese di Tramway è Tunnel Elettrici di Istanbul (IETT), l'infurmazioni nantu à e rotte scelte da i passageri sò immediatamente riflesse nantu à i schermi. L'utilizatori, chì stallanu l'applicazione cù a tecnulugia "smart stop" in i so telefunini mobili, ponu vede l'ora di ghjunta stimata di e fermate vicine è l'autobus chì passanu nantu à a mappa dopu avè sparte a so infurmazione di locu.

I citadini ponu ancu accede à u serviziu "İBB White Desk", induve ponu trasmette e so lagnanze, richieste è desideri, via e plataforme mobili. Utilizendu l'applicazione, i citadini chì facenu reclami è applicazioni da i lochi in cui si trovanu ponu seguità istantaneamente e so applicazioni passate. Lagnanze è richieste in 10 chilometri da u locu sceltu nantu à a mappa ponu ancu esse letti attraversu sta applicazione.

L'applicazione mobile "Turkey Traffic" messa in serviziu da a Direzzione Generale di l'Autostrade aiuta i cunduttori cù direzzione, distanza tutale è tempu. Cù l'applicazione utilizata nantu à i telefoni intelligenti, in più di ottene infurmazioni nantu à e rotte chjuse per via di l'opere di strada, e violazioni di transitu ligati à u Sistema di Transitu Rapidu ponu esse rapidamente interrogate.

Utilizendu l'applicazione "Central Physician Appointment System (MHRS) Mobile" di u Ministeru di a Salute, i pazienti è i so parenti ponu appuntamentu per l'ospedali statali è l'ospedali è i centri di salute orale è dentale. I citadini anu l'uppurtunità di sceglie l'uspidale è u duttore chì volenu à a data chì determinanu, chjamendu u Call Center MHRS "ALO 182" o utilizendu sta applicazione.

L'applicazione mobile "E-Pulse", implementata da u Ministeru, permette à i citadini di accede à u so esame, esaminazione, trattamentu, tutte l'infurmazioni sanitarie è currículums medichi da un locu. L'applicazione, chì permette a valutazione di i servizii di salute è l'uppurtunità di gestisce l'infurmazioni persunali di salute, pò esse scaricata gratuitamente per smartphones è tablette.

I citadini chì volenu seguità u "Sistema d'Informazione per i Genitori Mobile" di u Ministeru di l'Educazione Naziunale ponu ancu monitorà u statutu di i studienti da i tablette è i telefoni intelligenti, è ancu l'applicazioni desktop. I genitori ponu uttene infurmazioni nantu à l'esame di i studienti, u prughjettu, u gradu, u calendariu di i corsi, l'assenteismu, u trasferimentu è e prucedure di piazzamentu utilizendu sta applicazione.

  • Cambiatu u modu di chjamà un taxi

In più di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, l'applicazioni basate in Internet cuncepite da l'imprenditori privati ​​​​è l'imprese servenu ancu di facilitatore per a vita urbana.

Approfittendu di unu di questi, "BiTaksi", i passageri ponu chjamà un taxi induve volenu è seguità induve u veiculu hè nantu à a mappa. U funziunamentu di u tassista pò ancu esse evaluatu cù l'applicazione, chì pò esse pagata cù soldi o carta di creditu.

Per d 'altra banda, l'applicazione di guida di trasportu publicu "TRAFI" offre diverse informazioni nantu à i veiculi ferroviari, metrobus, bus, ferry è ferries. Cù l'applicazione, ponu vede e rotte di i veiculi di trasportu publicu, i so orari è e fermate più vicine.

  • I disabili ùn sò micca scurdati ancu.

Certi prughjetti mobili sò implementati in Istanbul per facilità a vita di i discapacitati visuali.

In questu cuntestu, u prughjettu "Mobile Audio Description", implementatu cù u supportu di un operatore GSM, permette à i visivi di vede i filmi di visione mostrati in i cinema cù una descrizione audio nantu à i so telefoni intelligenti. Cù u prugettu, in u quali i sceni senza dialogu in i filmi sò spiegati in detail, i visually impaired ponu avà seguità i filmi di visione.

I funzionari di a Direzzione di i Disabili IMM anu ancu cuncepitu una applicazione chì pò esse installata nantu à i telefunini mobili è tablette per furnisce un accessu faciule à l'infurmazioni di i centri di disabili in tutta a cità. In u cuntenutu di l'applicazione, in più di l'infurmazioni nantu à l'attività di a direzzione, u "dizziunariu video in lingua di i segni" hè prupostu per l'usu.

Per chì i citadini cù disabilità visuale truveranu i magazzini chì cercanu in i centri cummerciale senza difficultà, u prughjettu "Voice Steps" hè statu implementatu da una cumpagnia GSM.

Cù u prugettu, e persone cù disabilità visuale ponu facilmente ghjunghje à u puntu chì volenu in certi centri commerciali cù a guida di voce data da l'applicazione mobile chì scaricanu à i so telefoni intelligenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*