Prufittate di scià sottu a nevicata artificiale in Palandoken

Prufittate di scià sottu a nevicata artificiale in Palandöken: L'amatori di sci piacenu à scià sottu a nevicata artificiale in u centru invernale di Palandöken in Erzurum, una di l'impurtanti stazioni di sci di Turchia.

Quist'annu, cum'è ogni annu, a stagione di ski hè stata aperta in Palandöken à u più prestu in Turchia, per via di a neve artificiale chì cascava nantu à tutte e piste durante l'ore quandu a temperatura di l'aria hè cascata à 5 gradi sottu à zero. Da u 1 di dicembre, quelli chì mancanu u sci anu l'uppurtunità di scià nantu à piste illuminate di notte. Palandöken, chì hè indispensabile per l'amatori di sci cù u so sole ardente, a neve cristallina, a natura è e piste, hè animatu questu annu cum'è ogni stagione. In Palandöken è Konaklı, chì si preparanu à tene u Festival Olimpicu Invernale di a Ghjuventù Europea (EYOWF- 6) 2017 anni dopu à i Ghjochi d'Invernu di l'Università Mondiale, 14 mila persone ponu scià à u stessu tempu nantu à 45 piste separati, a più longa di quale hè 100. chilometri. Ci sò duie piste di sci registrate à l'internaziunale per e corse di slalom è slalom gigante in Palandöken è Konaklı.

U guvernatore Ahmet Altıparmak hà enfatizatu chì ùn ci hè più una zona induve a neve artificiale ùn hè micca fatta in Palandöken è Konaklı, chì hè stata aperta durante i Ghjochi d'Invernu di l'Universiade Mondiale in 2011, è hà dettu chì Palandöken è Konaklı sò unichi in u mondu è unichi in Turchia. U guvernatore Altıparmak hà dettu: "Ùn importa induve site in Turchia, avete l'uppurtunità di ghjunghje à a stazione di sci in 1.5 ore in aereo. Quandu lascià l'hotel, pigliate u funiculu. L'alberghi sò in a stazione di ski. A stazione di sci hè à 5 minuti da a cità è à 15 minuti da l'aeroportu. Quandu quelli chì s'anu stancu di u sci vanu à a cità, vedenu u latu decentu è autenticu di Erzurum, chì hè una vechja cità Seljuk è centinaie di monumenti storichi. Oltre à questu, pudete fà micca solu ski, ma ancu rafting, cavallu javelin, pattinaggio di ghiaccio, curling o hockey su ghiaccio. "E piscine sò fantastiche", disse.

Elif Narlı, unu di i vacanzieri chì hà dettu chì u ski sottu a nevicata artificiale in u clima assulanatu hè un grande piacè, hà dettu: "Ci hè un sole ardente durante u ghjornu. Hè una sensazione maravigliosa di scià di notte nantu à piste illuminate, accumpagnatu da a vista di a luna è di i luci di a cità. "Vogliu chì tutti sperimentanu stu piacè", disse.