Stazione difettosa di a porta di uscita di emergenza in İZBAN

A porta di uscita d'urgenza di a Stazione İZBAN hè difettosa: Tutte e 4 porte di uscita d'emergenza di a Stazione Kemer di İZBAN in direzione Aliağa sò difettose. I citadini chì volenu chì e porte sò riparate dumandanu: "Se un disastru si trova quì, quale serà rispunsevuli?"

E 280 porte d'uscita d'emergenza in a Stazione Kemer di İZBAN, chì hè aduprata da una media di 4 mila persone ogni ghjornu in Izmir, sò state rotte quandu i citadini insensibili li usavanu spessu per piglià una scorciata. A maniglia di apertura di 4 di e 3 porte d'uscita d'emergenza in a seccione utilizata da quelli chì volenu andà versu Aliağa hè rottu, è ùn si pò micca apre à tuttu perchè hè rottu. E porte di uscita d'emergenza, chì sò state incatenata in i mesi passati quandu anu aduprate da i citadini chì vulianu esce rapidamente, ùn ponu micca esse aduprate sta volta perchè anu da esse riparate. Hè dichjaratu chì e porte di uscita d'emergenza chì ùn ponu micca esse aduprate perchè sò malfunzionati dopu à una stampida chì pò esse in u focu, l'esplosione, l'attaccu terrorista, u disastru naturali è situazioni simili ponu causà morti è ferite maiò. Nta l'ultimi mesi, l'ufficiali di a stazione anu chjusu e porte per impedisce l'entrata illegale, postu chì i citadini chì scendevanu da u trenu usavanu e porte di uscita d'emergenza invece di tornelli è lasciavanu queste porte aperte per ùn perde u tempu. Mentre l'ufficiali chjusu una di e porte cù un filu, l'altra porta hè stata chjosa cù una catena di plastica, è l'altra hè stata bluccata da l'esternu pusendu un pontone di cimentu davanti. Hè stata una grande sorpresa chì tutte e 3 porte di uscita d'emergenza eranu chjusi cù metudi diffirenti. Dichjarà chì usa a stazione İZBAN Kemer ogni ghjornu, u pensionatu SGK di 64 anni, Murat Bilen, hà dettu: "Queste porte ùn ponu micca esse aduprate perchè sò difettose dapoi ghjorni. E porte ùn deve micca stà cusì ancu per un minutu. Perchè ùn sapete mai ciò chì succede quandu. "E porte devenu esse operative prima chì un disastru accade", disse.

SI DEVIA ESSERE CUIDA
L'idraulico Selahattin Taş, di 45 anni, hà dettu: "Se e porte di uscita d'emergenza ùn sò micca usate, pò purtà à morti è ferite quandu un disastru accade un ghjornu. L'autorità anu bisognu di mantene è riparà queste porte u più prestu pussibule. Migliaia di persone utilizanu sta stazione ogni ghjornu. "A ghjente ùn hà micca persu a so vita in e strade", disse. Murat Sönmez, un persunale medico di 37 anni, hà dettu: "In più di un avvenimentu cum'è un incendiu o un accidente, unu di i citadini pò ancu avè un attaccu di cori. In attacchi di cori, ogni siconda conta. Grazie à e porte di uscita d'urgenza, u paziente pò esse purtatu à l'ambulanza più rapidamente. Tuttavia, in stu casu, saria assai difficiule di trasportu u paci. Per quessa, e porte deve esse riparate è currette ", disse. Güldane Karaosmanoğulları (46 anni), un pensionatu di SGK, hà dettu: "Qualchissia hà da more o un incidente deve accade per chì e porte di uscita d'emergenza sò riparate? Ùn sapete mai ciò chì succede à una persona è quandu. "E porte devenu esse operative prima chì qualcunu sia feritu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*