L'ambasciadore di u Portugallu in Ankara hà admiratu u prughjettu Erciyes

L'Ambasciadore di u Portugallu in Ankara Admirò u Prughjettu Erciyes: L'Ambasciadore di u Portugallu d'Ankara Jorge Cabral hà visitatu Erciyes, chì hè diventatu unu di i pochi centri di turismu invernale in u mondu cù l'investimenti di a Municipalità Metropolitana. L'ambasciadore Cabral hà dettu chì era maravigliatu da u prugettu Erciyes.

L'ambasciadore Jorge Cabral è u so entourage Erciyes A.Ş. Murat Cahid Cıngı, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale, hè statu accoltu. Cıngı hà datu infurmazioni nantu à u Centru Turisticu Invernale di Erciyes à a delegazione portoghese è hà dettu: "A nostra Municipalità Metropolitana di Kayseri hà implementatu un prughjettu di centru di sci assai grande cù u Pianu Maestru di Erciyes. Semu felici di vede l'imbasciadore di unu di i paesi impurtanti di l'Unione Europea in Erciyes. Avemu intesu chì u sgiò Ambasciatore hè un bon skier, spergu ch’ellu vene ancu à u ski ».

“ERCIYES, OPPORTUNITÀ PER I TURISTI PORTUGALI”
Esprimendu u so piacè di esse in Kayseri, l'Ambasciadore Guest hà dettu: "Sò maravigliatu da u prugettu Erciyes. Erciyes hè una opportunità per i turisti portughesi chì venenu in Cappadocia. Cummercializà Cappadocia è Erciyes inseme, ponu tramindui vene in Cappadocia è ski in Erciyes ", disse.