Critica di Antalya Expo 2016 rotta di u sistema ferroviariu

Critica di Antalya Expo 2016 Percorsu di u sistema ferroviariu: Cunsigliu di Coordinazione di e Camere Professionali di Antalya, u presidente di a succursale di l'ingegneri civili d'Antalya, Cem Oğuz, hà dichjaratu chì u prublema di trasportu di Antalya pò esse risolta cù strade di circonferenza è sistemi di trasportu intelligenti, è hà dettu chì se un accordu hè fattu per Çallı Junction, duverebbe esse cum'è u Falez Underpass Hà nutatu chì era necessariu.

U Cunsigliu di Coordinazione di e Camere Professionali di Antalya hà tenutu una cunferenza di stampa à a Càmera di l'Ingegneri Civili nantu à u trasportu urbanu è a junction Çallı.

Abit Küçükarslan, presidente di u Cunsigliu di Coordinazione di Antalya Professional Chambers, hà paragunatu u sistema di trasportu urbanu cù l'organismi viventi è hà dichjaratu chì ogni prublema chì averà affettatu ancu in altre zone.

Sottulineendu chì a vita sana di e persone, micca a mobilità di i veiculi, deve esse cunsiderata in soluzioni di trasportu, Küçükarslan hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Antalya face ricerche in Internet nantu à a junction Çallı chì deve esse custruita da l'Autostrade, è a quistione di u muvimentu di l'autostrade. A statua di Atatürk hè ancu dumandata. Prima di tuttu, deve esse revelatu cù dati scientifichi se una nova intersezzione hè necessaria in Çallı, chì hè una intersezzione impurtante per a cità. I travaglii di trasportu chì anu cuminciatu in Antalya in u 1989 duveranu esse finalizzati è eseguiti secondu u pianu. "Quandu e strade circundante previste in Antalya sò finite, ùn ci sarà micca bisognu di una nova regulazione in Çallı", disse.

Facendu una presentazione in nome di u Cunsigliu di Coordinazione di e Camere Prufessiunali di Antalya, u presidente di a Filiale di a Càmera di Ingegneri Civili di Antalya, Cem Oğuz, hà dichjaratu chì Antalya hè a quinta cità più grande di Turchia cù una populazione di 2 milioni 200 mila.

COME RISOLVERU U PROBLEMA DI TRASPORTU
Nutendu chì Antalya si trova in u 4u postu in Turchia in quantu à u numeru di veiculi, Oğuz hà dettu: "U prublema più grande hè a prughjezzione di a pruprietà di l'automobile Semu in una cità cù un parcheghju densu, cù una vittura per 3 persone. Cusì, u trasportu diventa u prublema più grande. I piani ùn vanu bè. Edifici cù alta densità umana sò ammucchiati in u centru di a cità. "Per a suluzione di u trasportu urbanu, a pianificazione di u trasportu, e strade circundante, u trasportu publicu deve esse migliuratu, è i sistemi di trasportu intelligenti devenu esse custruitu", disse.

COME U PRESIDENTE CAMBIA, U PIANU CHANGE
Dichjarà chì un pianu di trasportu ùn hè statu presentatu in Antalya dapoi 26 anni, Oğuz hà dettu: "Cumu i sindaci cambianu, i piani cambianu. Attualmente, u trasportu publicu in Antalya era furnitu da Antray, tram nostalgia, 40 autobus municipali rossi, 161 autobus bianchi, è 662 midibuses finu à 6 mesi fà. Fora di 40 autobus rossi, altri veiculi di trasportu publicu sò assai problematiche. Nimu ùn vole cullà nantu à l'autobus biancu di 30 anni. È emergenu novi minibus. "Un autobus pò purtà i passageri di 10 di elli", disse.

"A SIGNATURA DEVE ESSERE FISSA"
Criticà l'intersezioni multi-piani custruite in u centru di a cità, Oğuz hà dettu: "Ùn ci hè micca signalazione in intersezioni di 3 piani in ogni paese di u mondu. Avemu. Una intersezzione multi-piani hè stata custruita à a junction Çallı. Avà serà in a forma di una vigna di 3 piani. U prublema pò esse risolta cù signalazioni simplici à l'intersezzione è richieste di intersezzione intelligente. Iller Bank hè una intersezzione ghjustu. "Se ùn seguite micca l'intersezzione, ùn ci hè nunda di custruì una intersezzione à mezu".

"A marmellata in ÇALLI pò esse risolta cù una PICCOLA REGULAZIONE"
Nutendu chì u trafficu si ferma à l'intersezione di Çallı trà 08.00-09.00 di a mattina è 16.00-17.00 di sera, Oğuz hà dettu: "Queste cunfitture si verificanu quandu si gira à diritta. Perchè ci hè una marmellata in i turni dritti durante l'ora di punta. Pudemu risolve questi cun un pocu editatu. È ùn pare micca esse bisognu di una intersezzione quì. Passemu i soldi chì spendemu quì in a custruzzione di e strade di circonvallazione. Quandu sò aperte sti strade, ùn ci sarà micca trafficu in a cità. In u 2012, circa 600 veiculi entravanu in l'intersezzione durante l'ore di punta. Ùn ci hè micca un passaghju di mezzanine in ogni centru di a cità. "A siluette di a cità ùn deve esse spoiled", disse.

UNA INTERSECTION SUSPENSA ÙN DUVA ESSERE CUSTRUITA IN ÇALLI
Dichjarà chì s'ellu ci hè bisognu di custruisce una intersezzione in Çallı, u prublema pò esse risolta da a custruzzione cum'è l'intersezzione Falez, Oğuz hà dichjaratu chì l'intersezzione deve esse custruita dopu à cuntà u trafficu, micca un sondaghju.
Dichjarà chì Gazi Boulevard hè impurtante per l'implementazione di u sistema ferroviariu, Oğuz hà nutatu chì ùn solu oghje, ma ancu u futuru deve esse cunsideratu.

I RING ROADS DEVERU ESSERE APERTI
Enfatizendu chì e strade di sviluppu devenu esse aperte prima per facilità u trasportu in Antalya, Oğuz hà dettu: "Queste strade sò a salvezza di Antalya. A capacità di e strade di circondu attuali hè chjara. Centinaie di cisterna, camioni è autobus turistici passanu ogni ghjornu. A manera di risolve questi hè di apre e strade di u circondu. "Se a strada di u circondu uccidintali, u circondu di u nordu è a strada di u circondu di u nord-ovest ùn sò micca aperti, u prublema ùn serà micca risoltu", disse.

NOT CRAZY, U PROGETTU RIGHT
Oğuz hà ancu criticatu a strada di u sistema ferroviariu da esse custruitu in l'Expo 2016 Antalya è hà dettu: "Quale hà da aduprà quellu sistema ferroviariu dopu à l'Expo? Se quella linea ùn hè micca cunnessa à Kundu, hè un investimentu vacanti. Vulemu custruisce i prughjetti ghjusti chì Antalya hà bisognu, invece di prughjetti pazzi. Vulemu guidà l'amministratori lucali è generale di sta cità. "Semu sempre pronti à cuntribuisce à questu puntu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*