U Sistema di Gestione di Sicurezza in Ferrovie hè statu discututu in a 3a Direzzione Regiunale di TCDD

U Sistema di Gestione di a Sicurezza in i Ferroviari hè statu discutitu: a 3a Direzzione Regiunale di Ferrovie Statali (TCDD) hà riunitu i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali per scambià opinioni nantu à u "Regulamentu di a Sicurezza Ferroviaria" publicatu da a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu u mese passatu. TCDD 3rd Direttore Regionale Murat Bakır hà dichjaratu ch'elli pensanu à discutiri u Sistema di Gestione di a Sicurezza cù un attellu è un pannellu chì urganizeranu è hà dettu chì vulianu agisce in cooperazione cù l'urganisazioni non governamentali in questu prucessu induve i prublemi è e soluzioni seranu discututi.

TCDD 3rd Direttore Regionale Murat Bakır, TCDD 3rd Region Safety Management System (EYS) Manager Ergün Yurtçu è IYS ​​Expert Ayhan Dikmen, membri di l'urganisazioni non governamentali chì servenu in u settore ferroviariu è rapprisentanti sindacali anu assistitu à a riunione tenuta in u Complex Cultural TCDD. in Alsancak. À a riunione, l'Associazione di Solidarità è Assistenza di u Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria (YOLDER) era rapprisintata da u Presidente di u Cunsigliu Özden Polat è u Coordinatore di a 3a Regione Şakir Kaya.

Dichjarà chì u tema di a sicurità hè ghjuntu à u primu pianu cù l'aumentu di a velocità di u trasportu, u 3rd Direttore Regionale di TCDD, Murat Bakır, hà dichjaratu chì anu u scopu di urganizà un workshop nantu à u Regolamentu di Sicurezza Ferroviaria preparatu da a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria in İzmir. Bakır hà dettu: "U pannellu di passaghju di livellu, chì avemu urganizatu pocu tempu fà è chì hà attiratu una grande attenzione da i partiti interessati à u prublema, hà attiratu una grande attenzione. In u risultatu, ci sò parechje istituzioni chì dopu anu dettu: "Avemu vulsutu avè participatu à questu panel". Per quessa, vulemu urganizà un panel / workshop nantu à "Sicurezza nantu à a Ferrovia à traversu l'ochji di l'impiegati".

Murat Bakır hà dettu chì prima di u pannellu chì pensanu di tene, volenu urganizà un attellu / paner per uttene l'opinioni di l'urganisazioni non governamentali è i sindicati di quale sò membri l'impiegati di u settore ferroviariu. Bakır hà dettu: "L'opinioni chì ci trasmettete seranu mandati direttamente à l'autorità. Ogni prublema chì identificate, ogni suggerimentu per risolve u prublema serà cunsideratu è evaluatu. Per questu mutivu, vulemu chì participassi à l'attellu / pannellu chì faremu cù una presentazione o schedari chì cuntenenu i vostri suggerimenti ".

E dumande di supportu sò impurtanti
Espristendu chì u numeru di attori in u settore aumenterà dopu à a lege nantu à a Liberalizazione di i Ferroviari, u presidente di YOLDER, Özden Polat, hà dettu: "I sviluppi necessitanu un sistema di sicurezza sistematicu è applicabile". Polat hà dettu: "In u nostru parè, l'aspettu più impressiunanti di a lege promulgata nantu à a Liberalizazione di i Ferroviari hè chì a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu hè revelata cum'è una autorità. Unu di i regulamenti fatti da sta direzzione generale hè chì hè una autorità in questione di certificazione.

Indicà chì u pannellu chì si terrà in a regione per l'IMS hè un passu assai impurtante, Özden Polat hà dettu: "Pensemu chì l'approcciu di a 3a Direzzione Regionale IMS à a riunione hè assai piacevule. L'infurmazioni è e dumande di supportu sò un indicatore impurtante di u so approcciu seriu à u prublema. Cum'è YOLDER, susteneremu quantu pudemu è diciaremu ancu à i nostri membri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*