U direttore generale di TCDD Ömer Yıldız in Kırşehir

U Direttore Generale di TCDD, Ömer Yıldız, hè in Kırşehir: U Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD) Ömer Yıldız hè ghjuntu à Kırşehir per l'ispezione di a linea ferroviaria è hà fattu cuntatti in situ.

Parlendu durante a so visita à u guvernatore di Kırşehir Necati Şentürk, u direttore generale di TCDD, Yıldız, hà dettu chì l'investimenti cuntinueghjanu rapidamente, a Turchia hà obiettivi 2023 in questu cuntestu, è Kırşehir serà cunnessu da Delice invece di Yerköy.

Spieghendu chì i rapporti sò stati mandati à u Ministeru di u Sviluppu per a fattibilità, u Direttore Generale Ömer Yıldız hà dettu: "U travagliu di u prugettu principia in pocu tempu. Attualmente cuncepemu e nostre linee di treni à alta velocità per 200 chilometri. Sarà pussibule sia u trenu d'alta velocità sia u trasportu di merchenzie. E linee ferroviarie saranu elettrificate in 2018. Pruvemu di furnisce a maiò parte di a nostra energia da energia rinnuvevule. Attualmente avemu una reta di 200 chilometri. Per aumentà sta linea à 2023 mila 4 chilometri da 500. "dissi.

U sindaco Yaşar Bahçeci, chì hà spiegatu durante a so visita à a municipalità di Kırşehir, chì l'investimenti ferroviari sò grandi investimenti, hà dettu in u so discorsu: "Investimenti chì a fattibilità, a pianificazione è e fasi di u prugettu piglianu assai tempu, è ci hè una seria aspettativa in u publicu di Kırşehir in quantu à questu. prublema. Cridemu chì cù e vostre struzzioni è u seguitu di u nostru MP, aspittemu chì u trenu ghjunghje in Kırşehir u più prestu pussibule. U fallimentu di a ferrovia per arrivà hè stata attribuita à a situazione pulitica per anni. "Sapemu chì a reta ferroviaria hè assai impurtante per u sviluppu è l'industrializazione di Kırşehir". disse.

Dopu à e visite, e sezioni di e linee ferroviarie sò state visitate per l'ispezione in situ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*