TCDD hà rimboccatu e maniche per i citadini disabili

TCDD hà rimboccatu e maniche per i citadini disabili: TCDD; Facemu grandi sforzi per fà a vita di i nostri citadini disabili è di u persunale più faciule.

Tutte e facilità è i veiculi di trasportu in a nostra urganizazione sò fabbricati o riarrangati senza alcunu ostaculu per i nostri passageri è impiegati.

Avemu eliminatu tutti l'ostaculi, unu per unu, da l'entrata di l'edificiu à l'uffizii di travagliu per i nostri impiegati disabili. Avemu fattu miglioramenti significativi in ​​circa 1000 stazioni, stazioni è fermate per i nostri passageri.

In questu cuntestu; Avemu cumpletu a maiò parte di i prughjetti è l'applicazioni per assicurà l'accessu per i citadini disabili in l'edificazioni esistenti in quantu e pussibulità architettoniche permettenu, è in novi edifici è strutture in u quadru di standard validi.

Per furnisce u megliu serviziu à i nostri citadini disabili in u quadru di e lege è norme in vigore in i spazii cumuni di e nostre stazioni, ci sò toilette, rampe, piattaforme per disabili, ascensori, parcheggi, guida visuale, auditiva è tattile- sistemi d'infurmazione, etc. per i disabili. Applicazioni cum'è queste sò state fatte è cuntinueghjanu à esse fatte.

In più, avemu bisognu chì tutti i veiculi novi chì compru avè parechje caratteristiche chì allarganu a mobilità di i nostri citadini disabili è facenu a so vita più faciule. Stazioni è stazioni di treni di novu custruite è future deve esse accessibile à e persone disabili.
hè prughjettatu.

U 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di a disabilità, aghju abbracciatu cù affettu i nostri citadini disabili è i culleghi è li augu una vita di travagliu senza barriere è viaghji senza barriere.

Omer Yildiz

Direttore Generale di TCDD è
Presidente di u Cunsigliu

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*