TCDD voli ritruvà i soldi chì hà datu troppu

TCDD voli ritruvà i soldi chì hà datu troppu: Ci hè statu un sviluppu interessante nantu à i terreni espropriati per via di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità chì passa per Kartepe Hikmetiye Village.

TCDD, chì cullighja i terreni, vole chì i soldi da i citadini sò rimbursati per via chì i pagani in più. A materia hè attualmente in u stadiu di a Corte Suprema.

In u scopu di u "Progettu di Trenu d'Alta Velocità" da TCDD, l'espropriazione in u Distrettu di Derbent trà Köseköy è Suadiye hà purtatu u citadinu è i funzionari di l'istituzione in faccia.

A Direzzione Generale di TCDD hà purtatu in tribunale tutti quelli chì vivenu in Hikmetiye Village. Una di e regioni induve passa a linea di u Trenu d'Alta Velocità, Derbent hè stata purtata à una corta distanza rimuovendu a strada di u trenu chì avia passatu prima in Hikmetiye Village. Dopu, una nova via hè stata aperta cù u prughjettu di u trenu d'alta veloce. I lochi situati in l'area trà a linea di trenu d'alta velocità aperta è a linea di trenu esistenti cuminciaru à esse espropriati da TCDD. Tuttavia, dopu chì l'espropriazione hà iniziatu, i citadini è i funzionari di TCDD anu pigliatu u soffiu in a corte.

PROBLEMA DI SALARIO

Ci era un prublema trà a ferrovia chì partendu da Köseköy è si estende da a fruntiera di u Village Hikmetiye à Suadiye è i terri circundanti. Mentre chì certi citadini ùn anu micca piaciutu a tarifa, TCDD hè andatu in tribunale per a causa chì hè statu fattu un pagamentu eccessivu. Ci era un prublema, soprattuttu chì i terreni trà a linea di trenu d'alta veloce è a linea di trenu normale ùn eranu micca zoning.

I TERRI CUGLIU ?

Nisun arrangiamentu di zonificazione hè statu fattu da ogni latu di a linea ferroviaria trà Köseköy è Suadiye. Sicondu l'allegazioni, hè statu dichjaratu chì i terreni fora di a cità sò stati cullati prima chì u prugettu, chì data di 20 anni fà, hè statu messu in pratica. Sti zoni, chì parenu esse terreni agriculi, sò venduti o espropriati senza costu, postu chì ùn ci hè micca un arrangiamentu di zoning. Hè cunnisciutu chì a Direzzione Provinciale di l'Agricultura è a Municipalità di Kartepe ùn anu micca fattu un travagliu in questa zona altamente produtiva per un bellu pezzu, è quasi tutte e terre sò diventate inutilizabili. L'absenza di strade d'accessu à i terreni è chì ùn permettenu micca l'usu di l'acque sotterranee facenu soffrenu i pruprietarii.

U SUGETU VA À A Corte Suprema

I terreni trà e duie linee ferroviarie sò diventate un macellu. I citadini ùn volenu micca vende e so terre à tutti i costi, postu chì u permessu di zoning ùn hè micca statu datu. Tuttavia, in questa situazione, trovanu ancu significativu chì volenu ripiglià sti terri. TCDD hà espropriatu i terreni rimanenti quì per 75 mila lire durante u periodu di espropriazione per u trenu d'alta veloce. Dopu à questa espropriazione, quandu l'allegazioni sò ghjunti à l'agenda chì certi pruprietarii di a terra sò stati pagati più, l'istituzione statale è i citadini s'affrontavanu. I partiti, chì anu pigliatu u so fiatu in u tribunale, aspettanu avà a cunclusione di u casu à a Corte di Cassazione.

NESSUN REGULAMENTE HÌ STATU FATTU PER 8 ANNI

A causa di l'espropriazione, a municipalità di Kartepe ùn dà micca un sviluppu di almacenamentu trà e duie ferrovie. Si dice chì a cumuna, chì ùn hà micca pussutu regulà quì dapoi l'ultimi 8 anni, hà vittimatu i citadini. In più di a chjusura di e strade chì portanu à e terre di i citadini, dopu à u rapportu di TÜBİTAK, i terreni chì eranu zoni agriculi di prima classe sò stati trasformati in paludi. U fattu chì i corsi chì alimentanu i terreni ùn sò micca riabilitatu, ancu chì i terreni sò inundati per via di a pioggia. Mentre chì i terri di i citadini diventanu inutilizabili, tutti i terreni agriculi sò stati affruntati cù forestazione.

298 CASE SERRANNE DISTRUTTU

I residenti lucali anu purtatu una rivendicazione interessante. Per quessa, si dice chì a "zonazione di almacenamento" hè stata data à i stessi lochi dopu chì i terreni sò stati venduti per nunda. U numaru di persone chì soffrenu in questa direzzione hè abbastanza altu. I terreni chì ùn ponu micca esse venduti à u so valore sò ancu presuntamente cullati da qualchissia. Hè nutatu chì e case 298 anu da esse demolite per u Centru Logisticu, chì era previstu per esse custruitu in Köseköy in u scopu di u prughjettu di u trenu d'alta veloce, ma ùn pudia esse custruitu. Quandu e case anu almenu 4 piani, ci hè un prezzu di espropriazione seriu.

TRANSPORTARÀ 600 MILIONI METRES DI TERRA

Per d 'altra banda, dopu à sti sviluppi, i terreni vacanti trà Köseköy è Suadiye cuminciaru à esse espropriati. Avà hè statu infurmatu chì u Centru Logisticu hè ancu previstu per esse custruitu in questa regione. Hè previstu chì circa 600 milioni di metri cubi di terra seranu spustati in una zona adatta. Inoltre, ci hè una distanza di menu di 50 metri trà u locu induve passa a vechja ferrovia è Kartepe İkibin Sitesi. Sti regulamenti di zoning attiranu a reazione di i citadini. U mutivu principale di e riazzioni hè chì un tali arrangiamentu ùn hè micca fattu intornu à l'altra ferrovia è solu u sviluppu di a villa hè rivisionatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*