I cummercianti di Flea Market, chì eranu vittimi di u prughjettu di u tram, anu pigliatu l'azzione

I cummercianti di u Mercatu di Pulci chì eranu vittimi di u prughjettu di u tram anu pigliatu l'azzione: I cummercianti di u Mercatu di Pulci chì eranu vittime per via di u prughjettu di u tram anu pigliatu l'azzione davanti à a Municipalità di Izmit. Ancu s'è i cummercianti di u mercatu di pulci vulianu marchjà à l'uffiziu di u guvernatore, a polizia l'hà impeditu. Durdu Kilitçioğlu, unu di i cummercianti di u mercatu di pulci, hà dettu: "I cummercializatori municipali li portanu à u crimine".

I cummercianti di u mercatu di pulci, chì anu aggravatu per a decisione di stabilisce un cantiere di custruzzione di tram in l'area induve si trova u mercatu di pulci, scontru prima cù i membri di l'AKP è dopu cù u Metropolitan. I cummercianti di u mercatu di pulci, chì eranu vittimi di u prughjettu di u tram, sò ghjunti à a municipalità di Izmit sta volta. E squadre di pulizzia anu pigliatu misure di sicurezza davanti à a municipalità.

Ùn vendemu micca marijuana, ùn arrubemu micca !

I cummercianti di u Mercatu di Pulci, chì anu fattu una dichjarazione à a stampa davanti à a municipalità, anu dettu: "Ùn vendemu micca marijuana, ùn vendemu micca eroina, ùn arrubemu. Vulemu solu u nostru mercatu. Ch'elli ci dessi un locu di fangu, sguassemu cimentu. Daremu i soldi di u mercatu ", disse. Un altru cummerciante di Flea Market, Polat Cavlar, hà dettu: "Hè solu un locu chì vulemu da a municipalità. Aspittemu un risultatu quì ", disse.

L'INTERVISTA hè stata fatta

Per d 'altra banda, 4 persone scelti da i cummercianti di u Mercatu di Pulci sò entrati in a Municipalità di Izmit. I cummercianti di u mercatu di pulci selezziunati si sò riuniti cù l'autorità di a municipalità di Izmit per risolve i so prublemi. Suna Karaağaç, unu di i cummercianti di u Mercatu di Pulci, chì stava aspittendu fora durante e negoziazioni, si ammalò di colpu. I squadre medichi, chì sò ghjunti prestu in a municipalità, anu fattu i primi aiuti à a vechja. In u risultatu di a riunione, i cummercianti di u mercatu di pulci anu dettu chì u so interlocutore era a Municipalità Metropolitana, micca a Municipalità di Izmit.

OBSTACULU PULICIA

Dopu à a riunione, i cummercianti di u mercatu di pulci anu decisu di marchjà davanti à l'Uffiziu di u Guvernatore di Kocaeli. E squadre di pulizzia, chì anu pigliatu intense misure di sicurezza in u Mercatu di Ghjovi, impediscenu à i cummercianti di u mercatu di pulci di marchjà. 3 persone sò stati scelti trà i cummercianti di u mercatu di pulci. Savaş Willing, Yılmaz Çaça è Durdu Kilitçioğlu, chì anu andatu à l'Uffiziu di u Guvernatore di Kocaeli, vulianu scuntrà cù l'autorità. I cummercianti di u mercatu di pulci, chì ùn anu micca pussutu truvà un destinatariu, si sò scontru cù u secretariu di u vice-guvernatore di Kocaeli Aziz İnci è hà fattu un appuntamentu. I cummercianti di u Mercatu di Pulci si scontranu cù Aziz İnci u marti 15 dicembre.

SERRANNI CONDUTI À CRIME

Parlendu dopu à a riunione in l'Uffiziu di u Guvernatore di Kocaeli, Durdu Kilitçioğlu hà dettu: "Questi omi anu antecedenti penali, senza assicurazione, senza ingressu. Ci hè un mercatu. A municipalità trascina i marketers à u crimine. Ùn anu micca apertu un contatore per un mese. Chì feranu questi ragazzi ? Seranu trascinati in u crimine ", disse. Per d 'altra banda, a folla in u Mercatu di u ghjovi si sparse senza incidente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*