Kartepe Cable Car Project serà messu in serviziu in 2017

Kartepe Cable Car Project serà messu in serviziu in 2017: u sindaco di Kartepe Hüseyin Üzülmez hà riunitu cù l'operatori turistici chì sò membri di l'Associazione Turistica Kartepe in Kartepe Sukay Park Facilities.

U sindaco di Kartepe Hüseyin Üzülmez hà scontru cù l'operatori in u distrittu chì operanu in u settore turisticu. U presidente Üzülmez, chì hà accoltu u presidente di l'Associazione Turistica Kartepe Kamil Öçbe è a so gestione è i membri in Kartepe Sukay Park Facilities, era accumpagnatu da vicepresidenti, coordinatori è gestori di unità pertinenti.

Nutendu chì sò un presidente è una gestione chì travaglianu cù l'obiettivu di fà Kartepe à u primu postu cù u turismu, micca l'industria, u presidente Hüseyin Üzülmez hà dettu: "Sò felice di esse cun voi in una altra riunione cù alta participazione. Interprete questu cum'è e vostre aspettative da noi sò troppu alte. À questu puntu, speremu esse u presidente è a gestione chì ponu risponde à l'aspettattivi. Pruvaremu di esse cun voi in affari fora di a nostra rispunsabilità è ghjuridizione, in u quadru di e lege è di e lege ".

U presidente Üzülmez hà parlatu ancu di i sviluppi è e suluzioni nantu à i prublemi ligati à e dumande è i prublemi di i prufessiunali di u turismu di Kartepe, unu per unu. I prufessiunali di u turismu sò stati infurmati nantu à parechji prublemi, in particulare u Prughjettu di a Piazza Maşukiye è l'entrata, chì hè stata prolongata per via di u prublema cù u magazzinu friddu, è a pastura induve u travagliu di a Direzzione Provinciale di l'Agricultura hè prevista. Hè statu ancu dichjaratu chì una decisione serà presa dopu à una ricerca larga in quale l'opinioni di i partiti ligati à u prughjettu di u mercatu seranu ottenuti. Spieghendu chì ellu furnisce un supportu logisticu à l'imprese chì volenu participà à a Fiera Turistica EMITT, u presidente Üzülmez hà dichjaratu ch'elli anu acceleratu i prucessi di suluzione furnisce a coordinazione cù altre istituzioni nantu à l'infrastruttura è u trasportu.

U presidente Üzülmez, chì hà spartutu chì pensanu à attirà più turisti in u distrittu è chì sparte i prughjetti è i servizii in questa direzzione cù i pruprietarii di l'imprese, hà dettu: "Semu cun voi cù i nostri investimenti è prughjetti in u sviluppu di u turismu. . Pensemu quanti turisti domestici è stranieri ponu esse purtati quì cù promozioni in questa direzzione. U rinascimentu di a vostra ecunumia è a felicità chì vi sentirete quandu chjude u vostru cassaforte à a sera mi farà felice cum'è voi cum'è un manager lucale di i mistieri. Vogliu ghjunghje à a risposta di cumu pudemu aumentà u potenziale turisticu in u nostru distrittu cù ragiò è cunsultazione. À questu puntu, vogliu chì sapete chì sò d'accordu cun voi ".

Dichjarà ch'ellu hè apertu à ogni tipu di prughjetti chì attirà l'attenzione à Kartepe, u sindaco Üzülmez hà dettu: "Facemu un sforzu per furmà u cummerciu in Kartepe. Mi aspitteraghju è preoccupa di e vostre opinioni è suggerimenti nantu à questa materia. Aghju aspittendu i vostri opinioni nantu à u travagliu di totem chì intruducerà u distrittu è serà ricurdatu. Aghju aspittendu ancu una urganizazione di festa chì serà determinata da una delegazione custituita di voi è chì attirà l'attenzione à u distrittu. Facemu a prumuzione cù u nostru situ web arabu è inglese è fiere internaziunali. TOKİ hà da esce per fà una offerta per u liceu turisticu da esse custruitu in u nostru distrittu è hà da scavà durante a pausa di u semestru.

Dichjarà chì pensanu à espansione u circhiu turisticu in Kartepe cù u prugettu di funivia, chì hè statu cunsideratu per 30-40 anni, u sindaco Üzülmez hà dettu: "Cù l'implementazione di u nostru prughjettu di funivia, u prufilu di u cliente chì vene in u nostru distrittu cambierà ancu. . Cù u prughjettu di a funivia, u circhiu turisticu in Kartepe s'allarga ancu di più. Avemu pensatu à cuntinuà in Derbent è custruisce e strade in Arslanbey è Suadiye, è piglià u putenziale quì à un livellu più altu. In questu modu, u vostru potenziale di u cliente aumenterà ancu. U nostru guvernu sustene ancu un prughjettu cusì putente è grande. Cù u vostru sustegnu, u prughjettu, chì hè statu pensatu per 30-40 anni, ghjunghje à un certu puntu in u nostru periodu. Avemu a pianificazione di implementà a prima fase di u prugettu di funivia, per quale avemu ricevutu u sustegnu di u guvernu è u prughjettu di u quale hè statu disegnatu, in 2017. Arriveremu à a cima sopra Derbent in a tappa 1 in funivia. Per a 2ª Tappa, daremu l'accessu à u locu induve a 1ª Tappa principia nantu à u lavu.

Introducendu a Guida Turistica Mobile, unu di i prughjetti di a Municipalità di Kartepe chì sviluppa u turismu è sustene i prufessiunali di u turismu, u sindaco Üzülmez hà dettu: "Promuvemu u distrittu in ogni piattaforma, cumpresi i turisti domestici è stranieri. Per facilità l'invitati chì visitanu u distrittu, induve si trovanu tutte l'imprese chì operanu in u settore di u turismu in u nostru distrittu, avemu messu in serviziu una applicazione software di Guida Turistica Mobile esemplare, chì hè a prima in Turchia. Avemu da sparte ancu l'intruduzioni di stu prughjettu cù u publicu in una cunferenza di stampa. Questa applicazione, chì portarà i vostri invitati à a porta, vene à a vita cù i telefunini. Aghjurnate a vostra infurmazione in l'applicazione per esse installata nantu à i telefoni cuntattendu i nostri amichi. Seguiteci per esse cuscenti di i sviluppi in questu sensu è fate attenzione à sta nova applicazione.

L'operatori di u turismu anu ascoltatu l'idee orientate à suluzione di u presidente Üzülmez in quantu à e so dumande cù interessu. U presidente di l'Associazione Öçbe hà dettu: "Segueremu i vostri prughjetti chì allarganu i nostri orizzonti cun interessu cù u novu mudellu di gestione è a struttura organizzativa. Cridemu chì i vostri investimenti è servizii chì aumenteranu l'attrazione di Kartepe è e vostre novi applicazioni seranu successu. Vi ringraziemu in anticipu per i servizii chì furnite è l'arrangiamenti chì farà, mentre chì vi augurà successu in u vostru travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*