2016 serà l'annu di i prughjetti giganti

U 2016 serà l'annu di i prughjetti giganti: 2016 passerà in a storia cum'è "Annu di i prughjetti giganti". Trè prughjetti giganti chì aghjunghjenu valore à Turchia rinfurzanu l'impurtanza strategica di Istanbul seranu messi in serviziu in 3.
U ponte Yavuz Sultan Selim, l'Izmit Gulf Crossing è u Tunnel Eurasia entranu in serviziu. U travagliu di u terzu aeroportu hà acceleratu. U primu scavà per u Canal Istanbul hè previstu per esse fattu questu annu.
2016 passerà in a storia cum'è l'annu di apertura di prughjetti giganti per Turchia. Trè prughjetti impurtanti di trasportu, chì sò stati custruiti per un bellu pezzu è chì a quantità d'investimentu righjunghji miliardi di dollari, venenu in vita in 3. I travaglii nantu à u 2016u Ponte, chì serà una suluzione à u trafficu di Istanbul, sò per esse cumpletati. U prughjettu, chì serà chjamatu Yavuz Sultan Selim Bridge, hè previstu per esse apertu in a primavera di u 3. Un altru prughjettu impurtante, u Tunnel Eurasia, serà messu in serviziu in 2016. U prughjettu gigante, chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà qualificatu cum'è "Prughjettu di Visione", cunnetta di novu i dui cuntinenti dopu à Marmaray.
Eurasia Tunnel hè pronta per a fine di u 2016
U Prughjettu Tunnel Eurasia (Istanbul Bosphorus Highway Tube Crossing), chì hè cunsideratu unu di i migliori prughjetti di ingegneria in u mondu è cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei cù una traversata di tubi, hè previstu per esse messu in serviziu à a fine di u 2016. U Tunnel di Transit Autostrada Eurasia, chì era cunsideratu un "prughjettu Vision" da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè ghjuntu à a fine. Mentre chì circa 900 per centu di u tunnel, induve 85 travagliadori travaglianu ghjornu è notte à ghjornu, hè statu finitu, a maiò parte di u prucessu di fabricazione di u tunnel hè stata ancu cumpletata.
U TARIFU SERA 4 $ + VAT
U prucessu di perforazione in u tunnel di passaghju di u Bosforu hè statu cumpletu cù a macchina di perforazione di tunnel giganti chjamata "mole", chì hè stata apposta per stu prughjettu. Hè statu dichjaratu chì a tarifa di transitu per u Passaghju di u Tubu Eurasiaticu serà 4 Dollars + VAT.
Yavuz Sultan Selim Bridge serà messu in serviziu sta primavera
Una di l'apertura più impurtante di u 2016 serà senza dubbitu u 3rd Bridge assai anticipatu. U 3u Ponte, chì serà chjamatu Yavuz Sultan Selim Bridge è hè previstu di esse una soluzione à a congestione di u trafficu d'Istanbul, hè prevista per esse messu in serviziu in April 2016.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dichjaratu chì u travagliu di piazzamentu di u ponte di u ponte hà passatu u 95 per centu è l'assemblea principale di u cable hà passatu u 97 per centu, è hà dettu: "A realizazione generale hà righjuntu u 88 per centu. "Questu ùn hè micca solu u ponte, ma ancu i 115 chilometri di strade di cunnessione intornu ", disse. In u risultatu di u travagliu realizatu, u ponte Yavuz Sultan Selim serà u ponte cù u più largu di u mondu. Ci saranu 4 linee di partenza, 4 d'arrivu, autostrada è 2 treni nantu à u ponte.
Allevi u trafficu urbanu
Dichjarà chì a custruzzione cuntinueghja senza rallentà, i funzionari anu dettu chì u prucessu di saldatura di 59 di 42 ponti d'acciaio hè statu finitu. Cù u ponte è e strade di cunnessione chì entranu in serviziu, u trafficu urbanu di veiculi pisanti in Istanbul serà completamente trasferitu à u ponte in u nordu.
U prughjettu di u Canal Istanbul hè u prossimu ...
2016 serà un annu impurtante micca solu per i prughjetti finiti, ma ancu per i prughjetti giganti in corso è futuri. U prughjettu di u 2015rd Airport, chì hà guadagnatu momentu da a fine di u 3, accelerà più in 2016. Mentre hè previstu chì un prugressu significativu serà fattu in u prughjettu di u 3rd Airport, chì purterà l'impurtanza strategica di Istanbul à parechji punti diffirenti, in 2016, un altru prughjettu impurtante chì aghjunghje valore à Istanbul serà finitu in 2016. U prughjettu Kanal Istanbul, chì ùn solu a Turchia, ma ancu u mondu hà aspittatu ansiosu, principià in 2016.
Ponte à Çanakkale
Un altru prughjettu gigante chì hè previstu di inizià in 2016 hè u Ponte di u Bosforu di Çanakkale. I studii di fattibilità sò iniziati per a custruzzione di unu di i ponti sospesi più lunghi di u mondu in i Dardanelli. U ponte, chì hè previstu per avè un span trà e torre di più di 2000 metri, hè previstu di superà u ponte di u Strettu di Akashi in Hyogo, chì hè u ponte più longu in u mondu.
Istanbul-Izmir 3.5 ore
U prughjettu di l'autostrada GEBZE-Orhangazi-İzmir serà ancu messu in serviziu quist'annu. Hè previstu di salvà 3,5 milioni di dollari annu cù u prughjettu giganti, chì riducerà u tempu trà Istanbul è Izmir à 650 ore. Hè statu dichjaratu chì u span mediu di u ponte, chì hè previstu per esse 2 mila 682 metri in totale, serà 1500 metri è serà u quartu ponte cù a più grande span media in u mondu. Quandu u ponte hè cumpletu, serve cum'è 3 corsie, 3 in uscita è 6 in entrata. Ci sarà ancu una strada di serviziu nantu à u ponte. Quandu u ponte di traversata di u golfu hè cumpletu, u tempu mediu di traversata intornu à u golfu, chì hè attualmente di 2 ore, diminuirà à 6 minuti. Quandu hè finitu, a distanza trà Istanbul è Izmir, chì attualmente dura 8-10 ore, duverà 3,5 ore.
Tunnel d'Istanbul di 3 piani
Un altru prughjettu gigante preparatu per allevà u trafficu di Istanbul serà u Grand Tunnel di Istanbul di 3 piani. L'offerta per l'inchiesta, u prughjettu è i servizii di ingegneria di u prugettu hè stata a settimana passata. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu: "Un studiu serà realizatu, un prughjettu preliminare serà preparatu, è u travagliu principale di l'ingegneria serà realizatu per licitazione". 23 di e 12 cumpagnie chì anu acquistatu e specificazioni per l'offerta per u tunnel, chì hè prevista per esse custruitu in partenariatu publicu-privatu, anu presentatu offerte.
Aumentu di i prezzi immubiliarii
Yavuz Sultan Selim Bridge serà situatu induve u Bosforu hè più vicinu à l'altru. A strada di u ponte serà situata in u Garipçe Village di Sarıyer in Europa è u distrittu Poyrazköy di Beykoz in Anatolia. In queste regioni induve i passaghji di u trafficu sò previsti per aumentà è a pupulazione hè prevista per intensificà, i prezzi immubiliarii anu aumentatu di novu recentemente.
Terza collana à u Bosforu
A fundazione di u Ponte Yavuz Sultan Selim hè stata stabilita da u presidente Erdoğan, chì era u Primu Ministru à l'epica, u 2013 di maghju 29, l'anniversariu di a cunquista di Istanbul. In u so discorsu quì, Erdoğan hà dettu: "Portemu un prughjettu di civilizazione à Istanbul. "Avemu purtatu a terza collana cù questu ponte", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*