Apertura di a stagione speciale per i studienti in Yalnızçam

Apertura di stagione speciale per i studienti in Yalnızçam: Apertura di stagione speciale per i studienti hè stata tenuta in a stazione di sci in Ardahan per via di a pausa di u semestru.

A causa di a pausa di u semestru, a stagione hè stata aperta per i studienti in u Yalnızçam Ski Center in Ardahan.

I studienti, chì sò ghjunti à u campu cù bandieri turchi, anu apertu a stagione sottu a neve cù u guvernatore Ahmet Deniz è u sindaco Faruk Köksoy.

U guvernatore Deniz, in u so discorsu quì, hà dichjaratu chì anu apertu a stagione di ski prima, ma oghje organizanu un prugramma speciale per i studienti.

Dichjarà chì a stagione hè passata "in piena abbundanza" per via di a nevicata, Deniz hà dettu:

"Ci hè una nevicata veramente bella. U centru, chì hè statu dichjaratu una zona turistica, hè un valore assai impurtante per Ardahan. Questu hè in a regione di i corridori invernali di l'Anatolia orientale. U nostru desideriu hè di permette à tutti di scià in Ardahan, ma soprattuttu à i nostri figlioli. Perchè u nostru scopu hè grande. Forse faremu campioni da quì. Ogni sportu hè bellu per noi, ma pudemu dì chì u ski hè un pocu megliu. Perchè ci hè opportunità è putenziali in questa direzzione per a nostra regione ".

Deniz hà nutatu chì Ardahan piglia una bellezza diversa in a stagione d'invernu cum'è in a primavera.

Köksoy, invece, hà enfatizatu chì Yalnızçam hà un putenziale significativu per u futuru di a regione.

In seguitu, i zitelli slid with bandiere turchi sottu una forte nevicata.

- Prufittate di una barbecue dopu à u sci

Deniz è Köksoy anu poi godutu un barbecue cù i studienti.

Deniz, chì offre à i studienti quelli cotti nantu à a barbecue, hà dettu: "Oghje, questu avvenimentu è trattatu sò speciali per voi. Avemu apertu a stagione apposta per voi. Vulemu chì gode di e vostre vacanze cum'è meritate. Merite di più. Tu sì u nostru avvene. Un investimentu in voi hè un investimentu in u futuru. Fate successu, sustegnu è cuntribuzione da noi ", disse.