Grazie à a Funivia di Sipahioğlu

Grazie da Sipahioğlu per a Telecabina. U pianu di sviluppu necessariu per a Linea di Telecabina di u Castellu di Alanya hè statu appruvatu da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Antalya.

L'istituzione di a "Line di Cable Car in u Castellu di Alanya 27.09.2012st Degree Archeological, Historical, Urban and Natural Protected Area", chì l'offerta hè stata tenuta in a riunione di u Cumitatu datata u 1, hè stata discussa in i cunsiglii di conservazione pertinenti è i prughjetti di implementazione sò stati. Appruvatu è i piani adattati per sti prughjetti sò stati preparati, Ambiente è Urbanisazione.Hè statu prima mandatu à a Direzzione Generale di Risorse Naturali di u Ministeru di a Salute.

Dopu l'esame di u pianu in quistione da u Ministeru, hè statu dumandatu chì i piani 1/5000 per l'area sò aghjuntu è mandati di novu. Basatu annantu à questu, u Pianu di Sviluppu Maestru di Conservazione in scala 1/5000 hè statu sottumessu per appruvazioni à u Cunsigliu Metropolitanu u venneri 8 di ghjennaghju.

U pianu, chì hè statu passatu da l'Assemblea Metropolitana, serà mandatu di novu per l'appruvazioni di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, è dopu l'appruvazioni di u Ministeru, u travagliu di a linea di funivia cuntinueghja induve l'abbandunò.

YÜCEL: "ÙN MAI METTEU U PROGETTU SULLA STANZA"
Dichjarà chì anu cuntinuatu u travagliu nantu à u Prughjettu di Cable Car senza alcuna interruzzione dopu à u so postu, u sindaco Adem Murat Yücel hà dettu: "Avemu cuntinuatu u travagliu nantu à u Prughjettu Cable Car, chì hè statu iniziatu in u passatu, da induve si abbandunò dapoi u data chì avemu pigliatu l'uffiziu. Ùn avemu mai abbandunatu u prugettu. Avemu cuntinuatu i nostri scontri ufficiali cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, a Direzzione Generale di Prutezzione di u Patrimoniu Naturale, u Ministeru di a Cultura, a Direzzione Generale di u Patrimoniu Culturale è Musei, a Direzzione di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Antalya è a Cummissione di Preservazione di u Patrimoniu Naturale di Antalya. Avemu finitu a preparazione di l'infrastruttura di u prugettu. Infine, avemu preparatu u Pianu di Sviluppu Maestru di Conservazione in scala 1/5000 dumandatu da u Ministeru. L'avemu mandatu à a Municipalità Metropolitana, u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Antalya è a Cummissione di Preservazione di u Patrimoniu Naturale di Antalya per appruvazioni. Hè statu appruvatu in u cunsigliu metropolitanu oghje. Ch'ella sia bè per u nostru populu. "Dopu à l'appruvazioni necessaria da u Ministeru, u travagliu nantu à u prugettu cuntinueghja induve si ferma". disse.

Dopu chì a linea di funivia chì deve esse stabilita trà Damlataş è Ehmedek hè finita, u trafficu in u castellu, chì s'intensifica in i mesi di l'estate, serà alleviatu è i grandi autobus turistici chì dannu a struttura storica ùn saranu micca permessi di andà in u Castellu. Cusì, a tessitura naturale di u Castellu serà cunservata è i danni à u patrimoniu culturale seranu impediti.