L'apertura di u Tunnel Eurasia hè stata avanzata

L'apertura di u Tunnel Eurasia hè stata avanzata: 85 per centu di u prughjettu di u Tunnel Eurasia, previstu per riduce u prublema di trafficu in Istanbul, hè statu finitu. L'apertura di u prughjettu di u tunnel, chì serà implementatu cù un investimentu di circa 1.2 miliardi di dollari, hè stata avanzata da a data prevista.
U 85 per centu di u prughjettu di u Tunnel Eurasia, previstu per riduce u prublema di trafficu in Istanbul, hè statu finitu. U prughjettu di u tunnel, chì serà implementatu cù un investimentu di circa 1.2 miliardi di dollari, u prucessu di perforazione di quale hè statu cumpletu cù una macchina di perforazione di tunnel giganti chjamata "Mole", hè stata avanzata da a data prevista. U tunnel serà messu in serviziu in dicembre.
L'offerta per a custruzzione di u tunnel di tubu, chì unisce i dui lati di Istanbul sottu u mare è attraversu quale passanu solu i veiculi ligeri cù pneumatici di gomma, hè stata fatta in 2008 è l'offerta hè stata attribuita da TKJV Turkish-Korean Joint Venture. custituitu da Yapı Merkezi da Turchia è cumpagnie Skec-Samwhan-Hasin-Namkwang-Kukdong da Corea di u Sud. U Gruppu Enterprise avia vintu. Circa u 900 per centu di u tunnel, induve 85 travagliadori travaglianu ghjornu è notte à ghjornu, hè statu finitu, è a maiò parte di u prucessu di fabricazione in u tunnel hè stata cumpletata. U prucessu di perforazione hè stata cumpletata cù a macchina di perforazione di tunnel giganti chjamata "Mole". Eurasia Tunnel Management Construction and Investment Inc. L'iniziativa, chì hà cuminciatu à travaglià sottu u nome, hè stata prevista per compie u prugettu in l'aostu 2017. In ogni casu, a cumpagnia di l'imprenditore pensa à avanzà sta data è compie u prugettu in dicembre 2016. A tarifa di transitu per u Passaghju di u Tubu Eurasiaticu serà di 4 dollari + IVA.
U tempu di trasportu serà ridutta à 15 minuti
U Tunnel di l'Eurasia, chì hè statu licitatu da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, è hè cunsideratu unu di i più grandi prughjetti in Turchia è in u mondu, cù un investimentu tutale di 1 miliardi 245 milioni di dollari, hè statu cuncepitu per esse resistente à i terremoti di magnitudine 7.5. U trafficu di u tunnel serà limitatu à e vitture è i minibus è serà chjusu à i veiculi pesanti, e motociclette è i pedoni. U tunelu averà internet, cunnessione telefonica è ogni tipu di sistemi elettromeccanici. U Prughjettu Tunnel Eurasia, chì serà realizatu nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe, riducerà u tempu di trasportu trà i lati asiatichi è europei da 100 minuti à 15 minuti.
120 mila veiculi per ghjornu
U passaghju di u tunnel per i veiculi di roti di gomma serà cunnessu cù e strade esistenti da i dui lati cù una sezione di circa 3,3 chilometri chì passanu sottu à u mare. In u scopu di u prugettu, i pozzi di ventilazione nantu à i lati europei è anatoliani, cabine di cullezzione di pedaghji è un edifiziu di funziunamentu di tunnel seranu custruiti in u latu europeu. Unu di i piani di u tunnel, chì serà di dui piani è dui corsi, serà riservatu à i veiculi in partenza è l'altru à i veiculi entranti. Hè previstu chì una media di 120 mila veiculi utilizanu u Passaghju di u Tunnel di l'Autostrada per ghjornu.
Cuntribuzione à u trasportu aereu
U prugettu serà ancu u percorsu più praticu trà l'aeroportu di Atatürk in u latu europeu è l'aeroportu di Sabiha Gökçen in u latu anatolia. L'integrazione chì u Tunnel Eurasia furnisce trà i dui aeroporti hè prevista per fà una cuntribuzione significativa à a pusizione di Istanbul in u trasportu aereu internaziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*