Incendiu spaventoso in Murat Mountain Ski Center

Scary Fire in Murat Mountain Ski Center: A cafeteria prefabbricata è i magazzini 4 in u Murat Mountain Ski Center in u distrittu di Gediz di Kütahya sò stati brusgiati in cenere per via di u focu, chì si crede chì hà cuminciatu da u caminu di stufa.

U guvernatore Şerif Yılmaz hà fattu investigazioni in e strutture suciale di u centru di sci nantu à a muntagna Gediz Murat, chì hè diventata inutilizabile per via di u focu, chì hè stimatu avè principiatu da a caminetta di notte.

U guvernatore di Kütahya Şerif Yılmaz, chì si n'andò in a regione induve a temperatura era -15 gradi, hà esaminatu personalmente i danni in situ. Dopu avè finitu e so investigazioni in a stazione di sci di Gediz Murat Mountain, u guvernatore Şerif Yılmaz hà urdinatu una investigazione multiforme nantu à a materia. Durante u focu, un generatore 1 KW è 32 equipaghji di sci diventenu completamente inutilizabili. U valore finanziariu di 50 set di sci hè cunnisciutu di circa 50 mila lire. Duranti u focu, i cuntenituri 60 diventenu inutilizabili.

U guvernatore Yılmaz hà dichjaratu chì e strutture suciali seranu finite u più prestu pussibule è seranu offerte di novu à i fan di sport.