Un veru drillu à u Guzeltepe Ski Center

Trapanu realisticu à l'installazione di u Güzeltepe Ski Center: A Direzzione Provinciale di Disastru è Emergenza di Muş (AFAD) E squadre di ricerca è salvata anu realizatu un drill realisticu in a neve.

U guvernatore Seddar Yavuz hà sappiutu nantu à a motoneve prima di l'esercitazione di ricerca è salvata in l'installazione di u Güzeltepe Ski Center. Dichjarà chì volenu spustà a stazione di sci à un puntu assai bonu cù a nevicata efficace in Muş, u guvernatore Yavuz hà dettu: "Perchè sta stazione di sci hà vantaghji impurtanti. Prima, hè assai vicinu à u centru di a cità, i servizii di trasportu sò assai convenienti è hè una regione induve neva assai. "Avà, cum'è hè cunnisciutu, cù u riscaldamentu glubale, ci hè stata una diminuzione di a precipitazione recentemente", disse.

Dichjarà chì u Muş Ski Center hà una pista maravigliosa, u guvernatore Yavuz hà dettu: "Alcune stazioni di sci anu prublemi perchè ùn ricevenu micca abbastanza precipitazioni. Ma a nostra cità ùn hà micca un tali prublema. Dunque, avemu una grande pista. Ma ci vole à fà preparazioni infrastrutturali per apre stu locu à i turisti lucali è straneri. Avemu da travaglià cù i nostri amichi nantu à questu. Vulemu fà di sta stazione di sci una attrazione impurtante inseme. A cità hà una capacità cusì straordinaria, avemu un bon aeroportu, una cità pacifica, è persone ingenu è educatu. Tutti questi sò vantaghji estremamente impurtanti per i turisti lucali è stranieri. Dunque, vulemu aduprà sti vantaghji in u megliu modu pussibule ", disse.

Nutendu chì anu iniziatu sforzi per fà a stazione di ski un centru di attrazione, u guvernatore Yavuz hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di sviluppà solu cù i mezi lucali. Ma noi, cum'è u statu, duvemu compie e nostre carenze infrastrutturali. E nostre discussioni cù u nostru Ministeru di a Ghjuventù è u Sport in quantu à sta questione cuntinueghjanu. Avemu bisognu di sviluppà stu locu cun un ochju più prufessiunale è pianificazione. Spergu chì questu locu sarà megliu in u periodu à vene è u nostru travagliu nantu à questu locu si intensificà. "Spergu chì a trasfurmemu in una stazione di ski induve venenu parechji turisti lucali è stranieri", disse.

U direttore provinciale di disastru è emergenza, İbrahim Tanış, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu u trapanu perchè i sforzi di ricerca è salvezza eranu più efficaci per via di a forte nevicata è hà dettu: "In particulare questu annu, per via di a forte nevicata in l'ultimi ghjorni, avemu travagliatu. duvere 24 ore à ghjornu cù tutta a nostra squadra per ghjunghje à i nostri citadini chì sò stati bloccati in Muş "Avemu fattu u travagliu", disse.

In riferimentu à l'impurtanza di l'eserciziu per identificà e carenze è permette à e squadre di travaglià in modu più efficiente, Tanış hà dettu: "Femu un travagliu intensivu cù 12 squadre di ricerca è salvata, 8 veiculi è 2 motoneve. Oghje, avemu realizatu una perforazione di neve in u scopu di sti studii. "In questu cuntestu, avemu realizatu un drill per pruvà noi stessi è per determinà in quale tipu di lotta duvemu esse per salvà uni pochi di pazienti bloccati è e nostre mancanze", disse.

U presidente di l'AFAD-SEN Ayhan Çelik, u vice-guvernatore Ercan Öner, u capu di a polizia Ahmet Cemal Çalışkan, u secretariu generale di l'amministrazione provinciale speciale Şeyhmus Yentür è alcuni capi d'istituzione anu assistitu à l'esercitu.