Adana Metropolitan hà rimbursatu e maniche per u sistema di ferrovia ligera

Adana Metropolitan hà rimbursatu e maniche per u sistema di ferrovia ligera: Serà pussibule andà da u Nordu Adana à Balcalı in 15 minuti.
A municipalità metropolitana di Adana hà rimbursatu e maniche per u sistema di ferrovia leggera chì andarà da a Salute Mentale à Balcalı, u prughjettu di u quale hè statu finitu in i mesi passati. U presidente Sözlü andò à Bursa per esaminà i veiculi necessarii per u sistema ferroviariu.
SERÀ INTEGRATA CU U METRO
A Municipalità Metropolitana di Adana cuntinueghja i so studii per u prughjettu di u sistema ferroviariu chì furnisce u trasportu da l'Hospital di Malattie Mentali è Neurologiche à u Campus Balcalı di l'Università Çukurova. Sicondu u prugettu, u novu sistema di trasportu serà un sistema di ferrovia ligera, micca un metro, è viaghjà nantu à a terra longu a strada. U Sistema Light Rail serà ancu integratu cù a linea di metro esistente.
PONTE DA CUMPLETU
U prughjettu di u sistema di ferrovia ligera, chì parterà da a Salute Mentale, u puntu di partenza di Adana Metro, cuntinuerà longu Turgut Özal Boulevard. U sistema ferroviariu attraverserà u Ponte Devlet Bahçeli, chì hè previstu di esse custruitu da u fiumu Seyhan à Yüreğir, è ghjunghje à u Campus Balcalı di l'Università Çukurova da u Boulevard Mithat Özsan.
EXAMINATE ORALE TOOLS
U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana Hüseyin Sözlü, chì hà acceleratu u prugettu, si n'andò à Bursa è visitò a cumpagnia Durmaz Makine è esaminò i veiculi in situ. Cù l'implementazione di u sistema ferroviariu, u trasportu à l'Università Çukurova serà più còmuda è faciule. Serà pussibule di viaghjà da è da u Campus Balcalı, in particulare da u nordu di Adana, in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*