L'alcohol hè pruibitu in u ristorante storicu in a Stazione Ferroviaria di Ankara

L'alcolu hè pruibitu in u ristorante storicu in a Stazione Ferroviaria di Ankara: L'alcoolu hè pruibitu in u ristorante storicu in a Stazione Ferroviaria di fronte à a minaccia di l'amministrazione di TCDD "Se l'alcoolu ùn hè micca eliminatu, terminaremu u cuntrattu"
L'alcohol hè pruibitu in u ristorante storicu in a Stazione Ferroviaria di Ankara. Ahmet Eroğlu, Capu di Ankara Branch of United Transport Employees Union (BTS), affiliata à KESK, hà dettu: "Basatu nantu à a pressione di l'Amministrazione di Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD) per pruibisce l'usu di l'alcolu per dui anni, a cumpagnia hà pruibitu l'alcool. di fronte à a minaccia di terminazione di u cuntrattu ".
Eroğlu hà dichjaratu chì da a settimana passata, l'alcohol hè statu pruibitu in u locu induve andavanu da circa 10 anni, è hà dettu:
"L'operatore hè statu prisentatu cù duie opzioni," o finisce u cuntrattu o sguassate l'alcohol ". Hà avutu à pruibisce l'alcohol in a face di a minaccia di terminazione di u so cuntrattu di uperazione, chì era basatu annantu à tutte e pressioni di a Gestione TCDD per dui anni.
Dopu à i campi, ristoranti, strutture suciali è club in u corpu di TCDD, l'alcohol hè avà pruibitu in u ristorante storicu in a Stazione Ferroviaria. Ùn ci hè micca un locu alcoolicu lasciatu in TCDD in Ankara ".
Dichjarà chì anu da urganizà una cena di sulidarità cum'è ramu, anu ancu fattu una offerta per portà l'alcohol da fora, Eroğlu hà nutatu chì anu ricevutu a risposta: "L'usu di l'alcohol hè pruibitu in e nostre strutture".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*