Centinaie di zitelli scontranu cù a neve cù a funivia Olympos

Centinaie di zitelli scontranu cù a neve cù Olympos Teleferik: Olympos Teleferik, unu di i telefunini più longu in Europa, hà purtatu i zitelli cun neve.

Centinaie di studienti chì studianu in e scole in Antalya è i so circondi anu godutu à tempu à a funivia è a neve durante u weekend. I zitelli, chì sò andati à a cima di 2365 metri cù u telefuninu Olympos, inseme cù i so maestri è e so famiglie, ghjucanu à a bola di neve è facenu pupi di neve.

U direttore generale di Olympos Teleferik, Haydar Gümrükçü, hà dettu: "Cù a neve cascata in cima, avemu intrutu in i prugrammi di attività di e nostre scole. Semu di fronte à una intensa dumanda di i studienti. Purtemu prufitti à i nostri studienti chì studianu in e nostre scole in Antalya è a nostra regione. Aspittemu chì l'interessu in u summit aumenterà ancu di più cum'è e scole partenu in pausa di u semestru a settimana prossima. Organizemu ancu un cuncorsu di pittura in i nostri scoli per inculcà l'amore per a natura è a cuscenza ambientale. In questu sensu, i risultati di a cumpetizione seranu evaluati è annunziati in marzu. "Avemu diversi rigali per i nostri studienti chì si classificanu bè", disse.

Per d 'altra banda, in cunfurmità cù e richieste, l'attività di caminata in neve sò ancu urganizate in tappe di unu è dui chilometri, in modu sicuru è accumpagnatu da alpinisti sperimentati.

Olympos Cable Car, unu di i punti più impurtanti di u turismu alternativu, hè unu di i teleferichi più longu d'Europa è si trova in una strada di parcu naziunale unica. A tecnulugia svizzera è i normi di sicurità sò applicati in u telefericu. Hè statu informatu chì 2 persone sò stati trasportati à a cima di l'altitudine 365 in 1 ora, induve u telefuninu, chì opera à tempu pienu tuttu l'annu, ascende.