U Ministru Yıldırım Edirne hà saltatu u Prughjettu di Trenu à Alta Velocità di Istanbul

U Ministru Yıldırım Salta u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Edirne Istanbul: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, in a so dichjarazione à Yurt Newspaper nantu à i so prughjetti in u novu periodu, hà dichjaratu chì l'aeroportu di Edirne hè trà i 6 aeroporti da esse custruitu quist'annu... Tuttavia, l'altri prughjetti di treni d'alta velocità di u Ministru Yıldırım Hè nutate chì ùn hà micca menzionatu u nome di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Edirne Istanbul mentre ne parlava...
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì l'aeroportu di Edirne hè trà i 2016 aeroporti da esse custruitu in 6. Hè nutate chì u Ministru Yıldırım ùn hà micca menzionatu u nome di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Edirne Istanbul, chì i deputati traci di u Partitu AK anu dichjaratu ch'ellu li avia dettu à a 24a Reunione di Cunsultazione è Evaluazione tenuta in Afyonkarahisar recentemente, chì serà licitatu in questu annu ...
U Ministru Binali Yıldırım hà dettu à u ghjurnale Yurt nantu à i so prughjetti in u novu mandatu. Yurt Newspaper, cunnisciutu cum'è u ghjurnale di CHP, hà annunziatu e dichjarazioni di u Ministru Binali Yıldırım à i so lettori sottu u titulu "Progetti giganti".
AEROPORTI DA COSTRUIRE
Cumparendu l'infurmazioni nantu à i 2016 aeroporti da esse custruitu in 6, Yıldırım hà dettu;
"Avemu vistu i vantaghji di agisce cù u principiu di "a linea aerea hè a strada di u populu" in u campu di l'aviazione, induve hè statu fattu unu di i prugressi più impurtanti in u settore di u trasportu. U settore, chì era appiccicatu in u triangulu Ankara-Istanbul-Izmir è hà avutu difficultà à respira in u 2002, hà ottinutu una grande crescita cù regulamenti legali, novi investimenti è novi strategie creati in linea cù a visione regiunale è glubale di Turchia. U nostru settore di l'aviazione hè diventatu u settore di l'aviazione in più rapida crescita in u mondu, cù voli internaziunali in linea cù a visione globale di Turchia. Avemu fattu i nostri aeroporti inattivi cumplettamente attivi, è da avà, i voli programati sò dispunibili in 55 di i nostri aeroporti.
Realizzeremu u travagliu di prughjettu nantu à 2016 novi aeroporti in 6. I nostri aeroporti attualmente previsti sò Artvin-Rize Airport, Edirne-Kırklareli Airport, Yozgat Airport, Niğde Aksaray Airport, Karaman Airport è West Antalya Airport. Continueremu ancu i travaglii di rinnuvamentu di u terminal è di u terminal in i nostri aeroporti esistenti. "Avemu scopu di aumentà u numeru di aeroporti à 2019 in 63".
Yıldırım, chì hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di u 4u termini à u ghjurnale, hà ancu datu una bona nutizia à a ghjente di Izmir.
Spieghendu i prughjetti in Izmir, Çanakkale è Istanbul, u Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "U prughjettu, chì riducerà a distanza trà Izmir è Istanbul à 3,5 ore in autostrada, serà finitu in 2018. L'escavazione di u Tunnel Eurasia cuntinua in u Bosforu. "Custruiremu un ponte sospesu di 2023 metri à traversu i Dardanelli", disse.
TRENU VELOCE
Ancu se u Ministru Yıldırım hà dettu recentemente à i parlamentari di u Partitu AK Thrace chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità di Istanbul Edirne seria licitatu in 2016, era da nutà chì ùn hà micca menzionatu u nome di stu prughjettu in a so dichjarazione à Yurt Newspaper. Parlendu di a linea di treni à alta velocità cù 5 pruvince in 15 anni, Yıldırım hà dettu:
"Allemu una impurtanza particulare à i prughjetti di treni à alta velocità. Passu à passu, culligaremu 15 pruvince, chì coprenu una grande parte di a nostra pupulazione, cù una linea ferroviaria à alta velocità, partendu da Ankara, in i prossimi cinque anni. Mettimu in serviziu l'assi Istanbul-Ankara, chì hè a tappa più impurtante di questu assi. A custruzzione di a stazione Ankara YHT (BOT) cuntinueghja. "Serà cumpletu in l'estiu di u 2016".
U Ministru di Trasporti, Rapporti è Affari Marittimi, Binali Yıldırım, hà dettu à i Membri di u Parlamentu Tracia chì anu assistitu à a 24a Reunione di Cunsultazione è Evaluazione di u Partitu AK tenuta in Afyonkarahisar recentemente chì u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità serà licitatu quist'annu, è i parlamentari anu fattu sta informazione. publicu cun una dichjarazione cumuna.

3 Comments

  1. L'aeroportu Edirne-Kırklareli hè un prughjettu chì hè statu desideratu per un bellu pezzu per a regione, ma cunziddi chì Edirne hè vicinu à Istanbul è Ankara o a dumanda di passageri pò esse limitata, un sistema di sbarcu doppiu deve esse cunsideratu nantu à a stessa strada versu Ankara è integrata cù a pruvincia di Balıkesir, chì hà u listessu prublema in quantu à u numeru di passageri. Borajet avia prima implementatu stu sistema cum'è Istanbul-Zonguldak-Trabzon. Tuttavia, ùn pudia esse efficace perchè u trasportu da Zonguldak à l'aeroportu era difficiule à quellu tempu. Tuttavia, ùn ci hè micca un tali prublema in queste pruvince. Inoltre, a distanza trà Edirne Balıkesir hè 350 km è a distanza trà Balıkesir è Ankara hè 570 km Forse i costi aumenteranu, ma à u stessu tempu, u tassu di occupazione di i passageri aumenterà ancu. Pensu chì si pò pruvà di novu.

  2. Spergu chì u nostru stimatu Ministru di i Trasporti ùn resta micca indifferente à sta nutizia è darà a risposta necessaria.

  3. Ùn custruite un aeroportu in Edirne Quantu ci hè di scaccià quanti aviò sbarcheranu quì ? di u dulore. Ùn ci hè nimu chì s'arricorda o partenu

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*