I citadini di Bursa reagiscenu à BURULAŞ

I citadini in Bursa reagiscenu à BURULAŞ: I citadini in Bursa anu iniziatu una campagna nantu à e social media dicendu chì "l'uffizii di vendita di biglietti in stazioni di Bursaray duveranu esse aperti è i chioschi duveranu esse rimpiazzati".
Una reazione à Burulaş, chì hè spessu u focu di critiche per via di i vechji vagoni in Bursa, i prezzi in constantemente crescente è a necessità di viaghji sovraffollati, hè ancu vinutu da e social media.
I citadini anu iniziatu una campagna di firma intitulata "L'uffizii di vendita di biglietti in stazioni di Bursaray deve esse aperti è i chioschi duveranu esse rimpiazzati".
Comu hè cunnisciutu, Burulaş hà chjusu i so uffizii di vendita di biglietti da u 15.01.2016.
QUICI U TESTU COMPLETU DI A CAMPAGNA DI SIGNATURE LANCIATA SUI SUCCIALE !
"Burulaş hà piazzatu i dispositi di riempimentu Bursakart in stazioni di metro per e transazzioni di riempimentu Bursakart di i citadini è hà chjusu i cabine di vendita di biglietti u 15.01.2016. Tuttavia, sti dispusitivi ùn sò micca travagliatu cù muniti è ùn dà micca cambià à tutti. Inoltre, ùn vende micca biglietti unicu.
Oghje, mentre chì ancu i distributori di bevande analcoliche è di manciari è bevande funzionanu cù carte di creditu, carte di debitu, muniti è dà cambiu, hè inaccettabile chì i dispositi di riempimentu di i biglietti funzionanu in questu modu.
Questi apparecchi antichi, chì Burulaş descrive cum'è innovazione è sfondate, sfurtunatamenti causanu prublemi per i passageri. Vulemu chì Burulaş apre i biglietterie. Se i chioschi di vendita di biglietti sò da esse utilizati, esigemu chì questi dispositi sò cumpatibili cù a tecnulugia d'oghje è messi in serviziu in questu modu ".
Voi ancu questu ligame Pudete sustene a petizione clicchendu quì !

1 Comment

  1. Signore Levent, dicemu chì a distribuzione di i biglietti da i cunduttori nantu à a linea Sincan Kayaş deve esse abulita Una agenza di stampa dice chì i kioschi duveranu esse sguassati è chì l'ufficiale di l'uppusizione ùn hè mai statu oppostu :)

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*