A fuga hè aumentata in a stazione di Söğütözü di Çayyolu Metro, u travagliu allargatu

A fuga hè aumentata in a stazione di Söğütözü di u Metro Çayyolu è u travagliu hè statu allargatu. Mentre a fuga d'acqua in a stazione di Söğütözü di u Metro di Çayyolu hà cuntinuatu à aumentà dopu à a nevicata, u travagliu realizatu da e squadre municipali per truvà a fonte di a fuga hè stata. prolongatu.
Dopu chì Ankara Hürriyet hà purtatu u prublema à l'agenda cù a so nutizia intitulata "Effettu di l'acqua nantu à u trafficu", i funzionari di ASKİ anu dichjaratu chì i travaglii di scavi seranu finiti à a fine di a settimana, è in a so dichjarazione à Ankara Hürriyet ieri, anu dichjaratu chì u travagliu cuntinueghja in a settimana. L'autorità anu nutatu chì vulianu finisce a prova di u trafficu chì dura una settimana appena u trafficu davanti à Armada hè stata ridutta à una strada per via di u travagliu, è anu dettu:
"Durante u travagliu, avemu scontru una vechja struttura chì appartene à u Dipartimentu di l'Autostrade. Per quessa, u travagliu hè stata interrotta per uni pochi di ghjorni. Finiremu à a mità di settimana. I canali di cimentu sotterranei chì chjamemu "boxes" custruitu da l'autostrade ùn eranu micca visibili in u sistema. Avemu nutatu durante i studii. "I nostri squadre cercanu di passà a linea di drenaggiu di l'acqua di piova, chì drenarà l'acqua di a superficia, senza dannu a struttura".
L'ACQUA L'ACQUA FORA DI U METRON
Per d 'altra banda, mentre chì a fuga in a stazione di Söğütözü hà spaventatu a ghjente di Ankara per via di u risicu di causà un prublema più grande, l'acqua hà cuminciatu à fughje da u tettu à a stazione MTA. Mentre i funzionari di a stazione anu pruvatu à piglià precauzioni mettendu segni d'avvertimentu chì dicenu "attenzione à u pavimentu slippery" in l'area induve a fuga hè accaduta à a stazione di Söğütözü, un segnu d'avvertimentu è un bucket sò stati posti sottu à u tettu induve l'acqua goccia per a fuga in a zona induve i scalini chì portanu à i piattaforme à a stazione MTA sò situati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*