Turchia cumpete cù i so rivali in u turismu invernale

Turchia cumpete cù i so rivali in u turismu invernale: İzmir University Tourism and Hotel Management Program Head Assist. Assoc. Dr. T. Koray Akman hà dettu chì Turchia hè diventata cumpetitiva cù i so cuncurrenti in u mondu in u turismu invernale.

Parechje persone, chì anu amparatu chì e vacanze ufficiali è religiose seranu circa 29 ghjorni questu annu, anu digià cuminciatu à fà i piani di vacanze. Mentre a maiò parte di i ghjorni di ferie coincidevanu cù u periodu di l'estiu, i vacanzieri cercanu piani di vacanze alternativu per e date chì coincidenu cù a stagione invernale è u periodu di chjusura di a scola, cum'è a pausa di u semestru. Esprimendu u turismu d'estate, chì hè ancu descrittu cum'è mare, sabbia è sole, vene in mente prima quandu si facenu i piani di vacanze, l'Assistente di Capu di Programma di Turismu di l'Università di Izmir è di Gestione Hotel. Assoc. Dr. T. Koray Akman hà enfatizatu chì u semestru hè una bona opportunità per attivà u turismu invernale è piglià vacanze. Nutendu chì quasi tutte l'attività turistica in Turchia sò realizate durante i mesi di l'estate, Akman hà dettu chì sta situazione provoca a cuncentrazione turistica è hà dettu: "Questa cuncentrazione face chì l'infrastrutture previste per una populazione di circa 100 mila persone in i resort di vacanze fallenu. d'estate. Sta differenza significativa di occupazione trà u turismu di l'estiu è l'invernu pone ancu un prublema maiò per l'imprese turistiche è l'impiegati di u turismu. A maiò diminuite di i rivenuti di l'imprese è a disoccupazione di u persunale in l'invernu sò unu di i prublemi maiò di u settore turisticu.

E vacanze sò pussibuli per ogni budget

Ricordendu chì a pausa di u semestru di e scole cade trà u 22 di ghjennaghju è l'8 di ferraghju, Akman hà dettu: "Hè pussibule avè vacanze secondu ogni budgetu in u turismu invernale. L'opzioni sò assai più di l'anticipatu. Finu chì ci sbarazzamu di i nostri abitudini sbagliati, cum'è "vacanze significa u mare", avemu l'intenzione di piglià vacanze in l'invernu ". Mencionendu chì ci sò parechje destinazioni in Turchia per i sport invernali è l'amatori di sci, Akman hà ancu sottolineatu chì Turchia hà righjuntu u livellu per cumpete cù paesi cum'è Austria, Svizzera è Francia, chì sò i so rivali in u turismu invernale. Nutendu chì sicondu i dati di u 2015 di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, ci sò 28 ski resorts registrati cù u Ministeru, Akman hà dichjaratu chì stu numeru righjunghji 51 quandu quelli chì ùn anu micca un certificatu di u Ministeru sò aghjuntu. Esprimendu chì secondu u Rapportu Turisticu Invernale di TÜRSAB, Turchia hè u 18u postu in u mondu in quantu à stazioni di sci, Akman hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Bursa-Uludağ, Kocaeli-Kartepe, Bolu-Kartalkaya, Kastamonu è Çankırı à u cunfini di Erciyes. , Erzurum, Erzurum -Palandöken sò solu qualchi di sti centri. Quessi sò tutti per u ski, snowboard, big foot, pattinaggio di ghiaccio, snowmobiling, etc. assai convenientu per attività. Inoltre, furnimu u listessu livellu di serviziu cum'è i nostri cuncurrenti à l'esteru ".

Mencionendu parechje opzioni domestiche per quelli chì anu tempu è budget limitati, Akman hà ricurdatu chì i vacanzieri ponu avè una piccula scappata di fine settimana è hà dettu: "Secunnu a vicinanza di a cità in quale vive, Abant, Safranbolu, Eskişehir-Odunpazarı, strutture termali Afyon, è Şirince Village per İzmir è i so circondi. I tour di fine settimana à l'installazione termale di Pamukkale sò trà l'opportunità di vacanze. Tire, u lavu Bafa è Sığacık sò solu uni pochi di l'opzioni infinite per viaghji di ghjornu intornu à İzmir.

Determinà a vostra strada di vacanze avà

Parlendu di e so opzioni à l'esteru, hà dettu: "Molte agenzie di viaghju anu tour à e stazioni di ski in Bulgaria à prezzi assai accessibili. Oghje, a dumanda di Bansko Ski Center hè assai alta. Di sicuru, ùn duvemu micca scurdà di Borovets è Pomporovo ", hà dettu Akman, aghjustendu chì participà à i tour culturali pò esse una bona alternativa per quelli chì ùn piacenu micca u sci.

"Parigi, Barcellona, ​​​​l'Italia, Amsterdam o Balkan Tours (Pudapeste-Praga) sò assai adattati in questa stagione. Ùn hè micca pussibule di andà quì in l'estiu à questi prezzi, l'inguernu hè una opportunità perfetta ", è ricurdendu chì quelli chì ùn volenu micca trattà cù visa anu opzioni à l'esteru, Akman hà dettu, "cum'è Sarajevo (Bosnia è Herzegovina). Skopje (Macedonia), Belgradu (Serbia), Dubrovnik (Croazia) destinazioni ùn anu micca bisognu di visa, in più, i so prezzi sò ragiunate ".