Funivia è piacè di neve di Denizli

Funivia è piacè di a neve di Denizli: Dopu avè trovu l'uppurtunità dopu a nevicata, chì era efficace in e zone alte, i residenti di Denizli si sò precipitati à l'altopiano di Bağbaşı per sperimentà u piacè di funivia è neve inseme. Quelli chì anu pigliatu u telefuninu fighjulavanu a cità à traversu a nebbia, è campavanu à u massimu in a bellezza bianca di u pianu.

Nevicava a notte scorsa in l'insediamenti d'altitudine è e muntagne di Denizli. A neve cuntinueghja finu à a matina; Çameli, Acıpayam, Serinhisar, Çal è Çivril sò stati cuparti cù un fogliu biancu. Unu di i lochi induve a nevicata hè stata efficace era Bağbaşı Plateau, induve a municipalità metropolitana hà stabilitu strutture di funivia.

Sentendu chì l'altopiano di Bağbaşı hè cupartu di neve, a ghjente di Denizli hà cuminciatu à vene à a funivia in dopu meziornu. Approfittendu di e cundizioni climatichi favurevuli, i visitatori si sò ghjunti nantu à e cabine è si sò andati à Bağbaşı Plateau.

Qualchidunu di i visitori chì anu visitatu a regione coperta di neve ghjucanu à bola di neve, alcuni fighjanu à Denizli da sopra, alcuni pigghianu snapshots, certi selfies. I visitori, chì avianu un ghjornu piacevule in cuntattu cù a natura, ùn anu trascuratu di fà un pupu di neve.