L'ingegneri di Gebzeli esaminanu u 3u ponte

L'ingegneri di Gebzeli anu esaminatu u 3u Ponte: I membri di l'Uffiziu di Rappresentanza di Gebze di a Càmera di l'Ingegneri Civili anu acquistatu una sperienza significativa urganendu un viaghju tecnicu à u 3u Ponte di u Bosforu.
A Rappresentanza di Gebze di a Càmera di l'Ingegneri Civili hà urganizatu un viaghju tecnicu à u 1408u Ponte di u Bosforu, cunnisciutu cum'è u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè u più longu ponte di sospensione cù un sistema ferroviariu in u mondu, cù una lunghezza di 3 metri. I membri di l'IMO Gebze, chì anu avutu l'uppurtunità di fighjulà attentamente i travaglii di u ponte dopu a presentazione in u secondu viaghju tecnicu, accumpagnati da Ziya Özhan, Capu di l'Uffiziu di Rappresentanza Gebze di a Càmera di Ingegneri Civili è i membri di u cunsigliu di direzzione, eranu maravigliati. da u Yavuz Sultan Selim Bridge è eranu fieri di i so culleghi chì anu participatu à a custruzzione di u ponte.
PRIMU IN U MONDU
Membri di a Camera di Ingegneri Civili di Gebze, Yüksel Proje Uluslararası A.Ş. Hè statu accoltu da u so Chief Engineer İlhan Kavasoğlu. Prima di tuttu, una presentazione cumpleta hè stata fatta à u gruppu nantu à u prucessu di licitazione, a fase di cuncepimentu, l'infurmazioni tecniche è u prucessu di custruzzione. Dopu, e dumande fatte da l'ingegneri civili anu rispostu da l'ingegnere capu İlhan Kavasoğlu. In a presentazione, in quale e caratteristiche tecniche di u ponte sò state trasmesse, hè statu dichjaratu chì u Yavuz Sultan Selim Bridge hè un ponte hibridu cuncepitu cù una mistura di sospensioni è ponti di sospensione inclinati è serà u primu ponte à esse custruitu in questa dimensione. in u mondu.
RINGRAZIU
Duranti u viaghju, hà avutu l'uppurtunità di guardà è esaminà cumu si sguassate u ponte di u ponte è cumu si assemblava. Ziya Özhan, Capu di l'Uffiziu di Rappresentanza Gebze di a Càmera di Ingegneri Civili, Yüksel Proje Uluslararası A.Ş. Hà ringraziatu u Chief Engineer İlhan Kavasoğlu per i so cuntributi. Comu hè cunnisciutu, a custruzzione di u Yavuz Sultan Selim Bridge, induve campanu 15 milioni di persone, quasi 3 milioni di veiculi sò nantu à a strada ogni ghjornu, 87 per centu di u trasportu hè per strada, duie volte a capacità di u 1u è u 2u Ponti di u Bosforu. , chì hè 600 mila ogni ghjornu. Hè stata cuminciata in 3 per impedisce a perdita di 1 miliardi di lire di travagliu è carburante in Istanbul, induve i passaggi di i veiculi sò fatti, è per aspittà 2013 ora in u trafficu di ponte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*