I gemelli cù autismu sparte u so Campionatu di Turchia

Twins with Autism Share U so Campionatu di Turchia: I gemelli cù autismu anu lasciatu a so marca nantu à u Special Athletes Turkey Ski Championship tenutu in Erzincan.

I gemelli cù autismu anu lasciatu a so marca nantu à u Campionatu Speciale d'Atleti Turchia di Ski tenutu in ERZİNCAN. L'atleti gemelli, Muhsin Murat di 12 anni è Aliye Zeynep Bingül, sparte u campionatu turcu in u so gruppu d'età. Gemini rapprisentarà a Turchia à u Campionatu Mundiale in Pulonia.

Special Athletes Turkey Ski Championship hè stata tenuta à u Ergan Mountain Winter Sports Center à una altitudine di 2, situatu à u pede di Munzur Mountain. U campiunatu, in quale participavanu 700 clubs di 20 pruvince è 19 atleti, hè stata a scena di una grande disputa. Un totale di 38 atleti spiciali, 16 di i quali eranu donne, anu travagliatu duramente per esse classificatu in e categurie di Sci Alpinu è Corsa di Sci. Muhsin Murat è Aliye Zeynep Bingül, i figlioli gemelli di Erzurum Regional Court of Justice Chief Public Prosecutor Ünal Bingül, divintò u campione di Turchia.

U guvernatore Süleyman Kahraman hà prisentatu e medaglie di i gemelli, chì sò i soli atleti licenziati di Turchia in i so gruppi di età. Erzurum Regional Court of Justice Chief Public Prosecutor Ünal Bingül ùn hà micca lasciatu i so figlioli solu in a corsa è a ceremonia di medalle. L'altri atleti spiciali chì anu classificatu in i cuncorsi anu ricivutu e so medaglie da u Vice Governatore Ahmet Türköz, u Sindaco di u Partitu AK Cemalettin Başsoy è u Procuratore Pùblicu Hüsnü Aldemir.

Melih Yavuz Akıncı, l'addestratore di i gemelli cù autismu, hà ricurdatu chì Muhsin Murat è Aliye Zeynep Bingül eranu i Campioni Turchi à u Campionatu Turcu tenutu in Sarıkamış l'annu passatu, è hà dettu: "Avemu travagliatu duru per u campionatu mundiale. Spergu chì vinceremu ", disse.

Yunus Kabil, Membru di u Cunsigliu Esecutivu di a Federazione Sportiva Speciale di Atleti di Turchia, hà dettu: "A stazione di sci in Erzincan hè veramente bella. Avemu vistu chì hà fattu un passu per diventà una marca in Turchia è in u mondu. 20 atleti di 38 pruvince anu participatu à u campiunatu. I campioni participeranu à i Campionati Mundiali in Pulonia u mese prossimu. L'annu passatu, l'atleti spiciali sò stati secondu in u mondu. Spergu chì questu annu torneranu in u nostru paese ricevendu un diploma mundiale ".