Milioni di lire compensazione à i travagliadori da TCDD

Millioni di lire compensazione à i travagliadori da TCDD: Quandu i cuntratturi ùn anu micca pagatu i travagliadori, TCDD hà pagatu milioni di lire compensazione.
TCDD hè statu cundannatu à milioni di lire in compensazione per a causa chì l'imprese di l'imprenditori ùn anu micca pagatu à i travagliadori i so diritti persunali cum'è i salarii, i permessi, l'overtime, l'avvisu è l'indennità.
Sicondu u Rapportu di Audit 2014 preparatu da a Corte Turca di i Conti per l'istituzione, a quantità dumandata in i prucessi presentati da i travagliadori cù a pretensione di i diritti persunali chì ùn puderanu micca uttene da l'imprese di u cuntrattu hè più di 10 milioni di TL. In u rapportu, chì dice chì in u risultatu di i prucessi cunclusi contr'à TCDD, un totale di 3,7 milioni di TL hè statu attribuitu, "Ci sò attualmente 375 casi pendenti (pendenti). Hè osservatu chì certi cumpagnii di cuntratti à volte ùn agiscenu micca in cunfurmità cù e regule di bona vuluntà. In fatti, dopu à i prucessi cunclusi contr'à TCDD, quandu u ricorsu hè dumandatu à l'imprese subcontraenti, ci sò situazioni induve ancu l'indirizzi di sti cumpagnie ùn ponu esse truvati ". si dicia.
A Corte Turca di i Conti hà finitu u Rapportu di Audit 2014 di a Direzzione Generale di l'Amministrazione di Ferroviari Statali (TCDD).
In TCDD Legal Consultancy, ogni tipu di cause, esecuzioni etc. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì a registrazione è u seguimentu di i ducumenti legali sò monitorati istantaneamente per via di u prugramma di software elettronicu, è l'infurmazioni detallati ponu accede istantaneamente. Hè statu enfatizatu in u rapportu chì era necessariu d'aghjurnà è di salvezza di l'infrastruttura tecnica in cunfurmità cù a tecnulugia di l'informatica per chì u sistema funziona bè è hà dettu: "I studii di rimediu necessarii nantu à sta questione devenu esse cunclusi u più prestu pussibule". si dicia.
Un totale di 2013 prucessi sò stati trasferiti da u 15, è in 965, 2015 prucessi sò stati presentati da l'istituzione, è 2 ​​prucessi sò stati presentati contru à a teoria. 733 intervenuti, 725 avvucatu di difesa è 267 casi signalati sò stati ancu seguiti. U numeru di casi seguiti in 21 hà righjuntu 20. Mentre 2014 mila 20 di sti casi sò stati cunclusi in u periodu, 731 mila 3 casi sò stati trasferiti à 72. Di i casi cunclusi in 17, 659 mila 2015 risultu in favore, 2014 contru, è 2 in parte à favore è in parte contru.
375 CASI sò pendenti (pending)
A maiò parte di i prucessi presentati contr'à TCDD sò ligati à l'affari è e transazzione cum'è u salariu di permessu, u gradu, l'indicatore, l'ajustamentu, a disciplina, u cambiamentu di locu, u salariu, u bonus, u registru, u salariu di u cuntrattu, u titulu, è l'anzianità è i crediti di i travagliadori subcontratti. travagliendu in u scopu di l'approvvigionamentu di u serviziu, l'ora extra è i casi di permessu.
In u rapportu, hè dichjaratu chì i travagliadori impiegati da e cumpagnie di l'imprenditori, per i quali i servizii sò acquistati per via di l'offerta, anu presentatu una demanda è una demanda di compensazione contr'à TCDD per a pretensione chì ùn puderanu micca ottene i so diritti persunali cum'è salari, permessi, overtime, preavvisu è indennità da e cumpagnie di l'imprenditori. 910 prucessi sò stati presentati in questu sensu. L'ammontu tutale dumandatu hè di 10,1 milioni di TL. Di questi, 427 sò stati cunclusi contr'à TCDD è 3,7 milioni di TL sò stati attribuiti. I restanti 375 casi sò pendenti ". Dichjarazioni sò state incluse.
Hè statu dichjaratu in u rapportu chì ci sò duie dimensioni à i prublemi chì si sviluppanu in quantu à l'impiegazione di i travagliadori subcontrattuati, a prima hè a dimensione chì esige una regulazione legale, è a seconda hè e misure da piglià da l'urganisazione. In u rapportu, hè statu mintuatu chì hè impurtante di guarantiscia legalmente diversi diritti finanziarii è suciali di i travagliadori, in particulari l'indennità è i pagamenti di avvisu, è hè statu cunsigliatu di piglià iniziative davanti à l'autorità pertinenti per truvà una suluzione permanente à i prublemi in modu. chì assicurassi i diritti finanziarii è suciali di i travagliadori sottumessi.
I CONTRATTORI ùn sò micca bè
In u rapportu, chì attira l'attenzione à u fattu chì l'urganisazioni deve ancu piglià diverse misure nantu à a so propria iniziativa in questu riguardu, e seguenti dichjarazioni sò state incluse: "I Cuntratturi anu da esse assicurati di cumpiendu e so obbligazioni è e so responsabilità cum'è necessariu. Hè osservatu chì certi cumpagnii di cuntratti à volte ùn agiscenu micca in cunfurmità cù e regule di bona vuluntà. In fatti, dopu à i prucessi cunclusi contr'à TCDD, quandu u recursu hè dumandatu à l'imprese subcontractori, ci sò situazioni induve ancu l'indirizzi di sti cumpagnie ùn si ponu truvà. In u quadru di a Direzzione Generale di TCDD Enterprise, Ordine Generale N ° 808 nantu à e Prucedure è Principii per esse Cumplitu in l'Acquisizione di u Serviziu, hè cunsigliatu chì a furmazione è l'ispezioni necessarii sò realizati in permanenza, monitorendu l'implementazione di l'ordine, è l'applicazione è u seguitu di e sanzioni penali in l'ordine sopra citatu.
Hè nutatu chì trà i prucessi presentati contr'à TCDD, i prucessi in quantu à i tariffi di permessu anu ancu un postu impurtante, mentre chì un totale di 491 milioni di TL hè statu dumandatu in 3,5 prucessi presentati nantu à questu sughjettu, è un totale di 3,1 milioni di TL hè statu pagatu contru. TCDD in i prucessi risultanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*