Cunsensu cumuni nantu à u trasportu in u New City Center in Izmir

Cunsensu Cumunu nantu à u Trasportu in u Novu Centru Cità in İzmir: İzmir's Bayraklı Mentre a regione Salhane di u distrittu cuntinueghja à sviluppà cù novi residenze è centri di cummerciale ogni ghjornu, a pupulazione crescente è a densità di l'edificazione anu purtatu u prublema di trafficu à l'agenda.
Bayraklı Mentre hè previstu chì 500 mila persone vivenu in a regione Salhane in u distrittu di Salhane è un milione è mezu di persone interagisce ogni ghjornu, a regione, chì hè diventata un centru di attrazione, cuntinueghja à sviluppà rapidamente cù residenze è centri di cummerciale. Cù l'aumentu di l'edifiziu esistenti è a densità di pupulazione, sta situazione hà purtatu u prublema di trafficu à l'agenda. Parlendu di u futuru di a regione, Özlem Şenyol Kocaer, Capu di a Filiale di Izmir di a Càmera di i Urbanisti, hà dettu chì i piani maestri di trasportu mostranu a magnitudine di i risichi pussibuli.
Enfatizendu chì hè essenziale per portà novi suluzioni per u trasportu in a regione, Kocaer hà nutatu chì u sistema di trasportu publicu attuale ùn hè micca capaci di trattà a densità futura. Dichjarà chì parechji prughjetti cuntinueghjanu in a regione è chì i prughjetti finiti ùn sò micca cumplettamente cumpleti, Kocaer hà dettu: "Cù a fine di i prughjetti in corso è l'edifizii esistenti ghjunghjenu à a densità di populazione piena, ci sarà un grande aumentu di u numeru di persone. campà è travaglia in a regione. Cù l'aumentu di u numeru di persone, a densità di u trafficu cresce in proporzione diretta. In ogni casu, a densità di l'arterie principali cunnessi cum'è Altınyol crescerà in modu esponenziale. A prima cosa chì ci vole à fà hè di incuragisce e persone chì venenu in u novu centru di a cità à ùn aduprà micca i veiculi privati ​​quantu pussibule. Per questu, avemu da migliurà i sistemi di trasportu publicu esistenti. In u metro è in altri sistemi ferroviari, investimenti supplementari sò richiesti in a regione. Bayraklı U molo deve esse attivatu è i citadini anu da esse usatu più. Si deve sviluppà e piste per i ciclisti è e persone di u circondu deve esse incuraghjite à vene in a regione cù e so biciclette. Parcheghju per l'esenzione di soldi ùn deve esse applicata in novi edifici. "Ogni edifiziu deve avè un parcheghju", disse.
Parlendu di u prughjettu di Körfez Tüpgeçit, Kocaer hà dettu: "I soldi da esse trasferitu à stu prughjettu deve esse spesi per risolve i prublemi di trafficu esistenti è futuri in u novu centru di a cità. I sistemi esistenti à l'esteru, cum'è i sistemi di metro multi-piani, devenu esse esaminati è implementati in a regione. Inoltre, l'istituzioni pubbliche anu da spiegà ciò chì suluzioni pruducianu in questu modu. Ùn ci hè ancu un pianu à longu andà ", disse.
I RAPPRESENTANTI DI U SETTORE DI A COSTRUZIONE HAN U LESSESSU OPINION
I rapprisentanti di a industria di a custruzzione, chì hà investimenti in a regione, anu ancu accunsentutu chì a pianificazione à longu andà deve esse fatta è l'azzione deve esse fatta u più prestu pussibule. Necip Nasır, presidente di a Federazione di Cuntratturi (MUFED), hà dettu chì u so prublema più grande hè u prublema di trasportu è hà dettu: "Cum'è cuntrattu, u nostru prublema più grande hè in realtà u prublema di trasportu. A cità deve esse pianificata è passi in questa direzzione; ma sfurtunatamenti ùn vedemu nisun travagliu in questa direzzione. I prughjetti messi in azzione per salvà u ghjornu, ancu s'ellu risolve temporaneamente u prublema, approfondisce ancu più à longu andà. I piani di 50 anni di a cità duveranu digià esse fatti. Investite in u trasportu publicu. Per esempiu, e linee di metrobus cum'è Istanbul ponu esse custruitu. Tutte e alternative dispunibuli devenu esse valutate, u sistema ferroviariu esistente deve esse sviluppatu è i voli supplementari duveranu esse introdotti. U trasportu marittimu per questa regione deve esse attivamente messu à l'agenda ", disse.
"I MODI PROPOSTI SERÀ INSUFFICIENTI"
Metehan Kavuk, Capu di Kavuklar Group Real Estate Development Group, hà dichjaratu chì Ankara Street in a regione hà cuminciatu à strintà, è hà dettu: "I piani maestri dispunibili à u mumentu sò veramente utili in quantu à a situazione attuale; in ogni modu, e custruzzioni esistenti devenu esse cumplette per chì i piani vanu à a vita. Ankara Street hè digià cuminciatu à chjappà. Ma ci hè un prublema; A custruzzione ùn finisce più quì. I viaghji previsti in u pianu saranu insufficienti. Comu sapete, unu di i ligami intermedi hè statu messu in opera pocu tempu. Ùn saria micca currettu dì chì l'istituzioni publiche ùn facenu nunda. A regione hà più interconnessioni. Inoltre, u trasportu publicu deve esse sicuramente migliuratu. Ci sarà assai più persone è densità di custruzzione in questa regione di ciò chì hè previstu. Tutte e cità maiò in u mondu anu un trafficu in u so centru. Vede questu assai intensamente in New York. Ancu Chicago hè una cità più urganizata, hà sta densità. Cum'è İzmir, avemu bisognu di discutiri queste cità è esaminàle per vede induve mancanu ".
"A DENSITÀ DEVE ESSERE CONSIDERATA ORA"
U presidente di u Cunsigliu di u Gruppu Gözde Kenan Kalı hà enfatizatu chì e cundizioni di vita è a qualità in u novu centru di a cità sò impurtanti per a ghjente di Izmir. Kali hà dettu: "Tutti avemu grandi duveri per custruisce una cità vivibile. Ci sò parechji prughjetti chì sò sempre in custruzzione è cumincianu in questa regione. Questu naturalmente aumenterà a densità in a regione è aumenterà u prublema di trafficu digià esistente. Ùn importa micca quantu l'edifizii muderni è di alta qualità producemu, ùn hà micca assai sensu, sempre chì a ghjente hà seri prublemi per accede à elli. Furnisce à e persone un accessu faciule à questa zona deve esse u scopu primariu. L'investimenti di trasportu publicu ghjucanu un rolu maiò quì. Avemu da esaminà e cità di u mondu è furmà i nostri piani à longu andà avà. A regione hè abbastanza adattata per u trasportu marittimu. Bayraklı Avemu da stabilisce un ligame ferroviariu trà u molo è u novu centru di a cità. Più prestu pigliamu e nostre misure cum'è İzmir, più veloce stabiliremu un centru di a cità sana. L'istituzioni pubbliche anu una grande rispunsabilità quì. Avemu vistu ch'elli facenu ancu sforzi in questa direzzione. Tuttavia, mentre i piani sò fatti, l'intensità assai seria chì averà da esse quì in l'anni à vene deve esse digià cunsiderata ", disse.
"SOLUZIONI NECESSARI DA ESSERE TROVATE"
Folkart Yapı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mesut Sancak hà parlatu cusì nantu à u prublema di trasportu:
"Avemu da cunsiderà u prublema di u trasportu separatamente cum'è pedone è veiculu. In l'imaghjini, vedemu chì l'accessu fisicu di e zone viventi à l'est di a linea İZBAN, à e zone costiere à punente di a linea İZBAN è à u mare hè tagliatu da a linea ferroviaria. Ci vole à pruduce suluzioni chì permettenu à i citadini di accede più facilmente à sti lochi per pedone o veiculu. À questu puntu, piglià a linea İZBAN sottuterra hè inevitabbile per u futuru. Di sicuru, questu serà un costu seriu. E linee di metro per i zoni cintrali di questa scala duveranu esse riconfigurate in modu chì portanu l'impiegati di u New City Center à a so casa u più prestu pussibule, queste linee duveranu esse pigliate sottu terra è u numeru di linee è viaghji deve esse adattatu à u bisogni.
In quantu à u trafficu di i veiculi; Hè necessariu di creà arterie supplementari chì furnisceranu un accessu ininterrottu à u novu centru di a cità sia à a costa sia à a strada circundante. Ankara Street, induve 82 mila veiculi passanu ogni ghjornu, hè sempre insufficiente per u New City Center, circa 7 per centu di quale hè statu utilizatu. In cunfurmità cù u scenariu futuru chì succederà se sta zona hè custruita fighjendu u prublema da a scala superiore, i studii duveranu principià nantu à tutta a scala Izmir da oghje. Oghje, hè chjaru chì a strada circundante di İzmir hà persu a so caratteristica di a strada di circu, è in questu rispettu, una nova esigenza di circugliu hè ghjunta per İzmir. In verità, ci sò parechji temi è dettagli per parlà, ma vecu solu una solu suluzione. Avemu da fà questu inseme. In questu cuncettu di cooperazione; istituzioni pubbliche pertinenti, ministeri pertinenti, investitori, duvemu esse tutti. Tutti i prublemi esistenti sò i nostri prublemi. I travaglii da esse realizati cù una mente cumuna è l'azzione cumuna seranu a suluzione à i prublemi di u Novu Centru di a Città è di İzmir ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*