I prublemi di trasportu urbanu di Izmir sò nantu à a tavula

I prublemi di trasportu urbanu di Izmir sò nantu à a tavula: i studienti di u Dipartimentu di Gestione Logistica Internaziunale di a Facultà di Economia è Amministrazione di l'Università di Yaşar (FEA) anu studiatu i prublemi di trasportu urbanu, l'aspettattivi è l'attività urbane di i citadini di Izmir. In a ricerca di u campu, in quale l'opinioni di quasi 150 persone di diverse età è gruppi prufessiunali sò stati pigliati, hè statu revelatu chì a visita di i centri commerciali hè una di l'attività più preferita di a ghjente di Izmir in u weekend.
In a ricerca realizata in u scopu di u cursu di logistica urbana, a ghjente di Izmir hè stata dumandata nantu à e so età, professioni, regioni induve residenu, travaglianu o studianu, preferenze di shopping, attività urbane chì realizanu in fine settimana, vacanze o altre tempu liberu, è i so mezi di trasportu à queste attività. I participanti anu datu e so opinioni nantu à i prublemi maiò di trasportu è anu ancu offre suluzioni. I risultati di a ricerca, in quale suggerimenti di suluzione sò stati presentati ancu da i studienti di u Dipartimentu di Gestione di a Logistica Internaziunale, sò stati ancu spartuti cù a Direzzione Generale ESHOT, Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu.
Ùn hè micca abbastanza per aduprà solu u sistema ferroviariu
Dipartimentu di Gestione di Logistica Internaziunale di l'Università di Yasar Assistente. Assoc. Dr. Ceren Altuntaş Vural hà datu infurmazioni nantu à i risultati di a ricerca è suggerimenti di suluzione. Assist hà dettu chì i participanti anu utilizatu intensivamente e cunnessione İZBAN è Izmir Metro, soprattuttu durante u trasportu à u travagliu è a scola, è chì a maiò parte di elli anu dichjaratu chì anu fattu un viaghju in autobus à u principiu o à a fine per ghjunghje à queste cunnessione. Assoc. Dr. Vural hà dettu: "In più di l'autobus di cunnessione, hè statu osservatu chì un grande gruppu di persone dipende ancu di sistemi di minibus durante u prucessu di trasportu. "In più, postu chì l'ore di u travagliu è u trasportu di a scola coincide cù l'ore più affollate di u ghjornu, hè statu determinatu chì u prublema più grande sperimentatu in questu prucessu hè a disconnessione di cunnessione è e differenze di capacità trà i sistemi di autobus è i sistemi ferroviari".
PUNTI DI BOTTLENECK IN IZMIR TRANSPORTATION
Dichjarà chì unu di i prublemi più frequenti hè l'affollamentu densu in i veiculi di trasportu publicu, Vural hà dettu: "In l'entrevista cù i citadini, longu pause di volu in İZBAN, usu inefficace di u trasportu marittimu è a mancanza di trasportu aeroportuale per i piani chì arrivanu tardi. a notte sò stati citati cum'è prublemi. "Hè statu osservatu chì i punti di buttiglia in a reta di trasportu Izmir eranu l'autobus Fahrettin Altay è i centri di trasferimentu di u Metro Izmir, a stazione İZBAN-Şirinyer è l'incrocio Forum Bornova-İzmir Ring Road".
WEEKEND ENTERTAINMENT SHOPPING MALLS
Dichjarà chì a visita di i centri commerciali hè una di l'attività più preferite in u weekend è durante u tempu liberu, l'accademicu Yaşarlı hà dettu: "Tuttavia, hè statu osservatu chì i citadini chì ùn anu micca un veiculu persunale preferanu ancu i mercati di quartiere o i mercati lucali vicinu à a zona induve residenu. Hè statu revelatu chì una parte significativa di i participanti à l'inchiesta preferiscenu centri di attrazione urbana cum'è Alsancak, Bostanlı, İnciraltı è e zone costiere di Güzelyalı. U trasportu publicu hè statu rimpiazzatu da l'usu di i veiculi persunali per l'attività di shopping è di piacè; "Hè statu ancu osservatu chì a mobilità di u weekend versu e zone d'estate, in particulare in i mesi di l'estate, aumenta direttamente l'usu di veiculi persunali", disse.
SUGGERIMENTI DI I CITTADINI
Spieghendu i suggerimenti di suluzione purtati da i citadini è i studienti, Vural hà datu l'infurmazioni seguenti:
"I suggerimenti sò di aumentà u numeru di vagoni per Izmir Metro è İZBAN almenu durante l'ore di punta, per espansione e fermate d'autobus in Üçkuyular è trasferimentu à Balçova è Narlıdere, per furnisce infurmazioni precise monitorendu l'orari İZBAN per mezu di sistemi d'informazione geografica, per aumentà. a frequenza di i viaghji İZBAN, à Göztepe è Narlıdere "Per chì i moli di Üçkuyular sò usati più intensamente, i servizii di traghetti supplementari anu da esse stabilitu".
L'UTILIZZATORI DI BICICLETTE LAGNANO
L'utilizatori di bicicletta è di motocicletta, invece, si lamentanu di l'insensibilità di i cunduttori di i veiculi in a cità versu elli è cunsidereghjanu l'attività di sensibilizazione di i cunduttori necessarii in questu sensu. Accoltanu i missaghji datu in questa direzzione, in particulare in i pannelli intelligenti di novu sviluppu. Un'altra lagnanza impurtante hè stata espressa in quantu à i sistemi di minibus. Hè largamente crede chì i cunduttori di minibus anu attitudini negativi versu l'altri veiculi è i passageri per via di a so mancanza di surviglianza. Hè statu suggeritu chì questi sistemi devenu esse inspeccionati regularmente da a municipalità è chì e violazioni di e regule deve esse punite, cumpresa a pruibizione di u trafficu, se ne necessariu.
L'OPINIONE D'OGNI RUZIONE S'ERA FATTA
U 20 per centu di i rispondenti sò trà l'età di 15-22, u 35 per centu sò trà l'età di 23-30, u 12 per centu sò trà l'età di 31-38, u 6 per centu sò trà l'età di 39-46, è u 4 per centu. sò trà l'età di 47-54, u 4 per centu era in a fascia di età 55-62. Circa u 36 per centu di i participanti eranu studienti universitari. I studienti Erasmus da l'esteru eranu ancu trà elli. Certi studienti di u liceu anu participatu ancu à a ricerca, ancu s'ellu ùn hè micca in grande quantità.
Ancu l'indirizzi di residenza di i participanti varienu, i gruppi più cuncentrati sò Bornova, KarşıyakaHè statu osservatu chì hà campatu in e regioni di Güzelyalı è Hatay. Oltre à questi, e regioni densi rimanenti eranu Buca, Gaziemir, Balçova è Alsancak/Konak. U 15 per centu di i participanti eranu residenti di zone suburbane cum'è Urla, Seferihisar, Güzelbahçe, Selçuk, Torbalı, Menemen, Çeşme è Çeşmealtı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*